مديركل تأمين اجتماعي استان قم مطرح كرد
مديركل تأمين اجتماعي استان قم گفت: اين ضرورت وجود دارد كه درمانگاه شبانه‌روزي تأمين اجتماعي در استان قم راه‌اندازي شود تا بتواند خدماتي به بيمه‌شدگان ارائه كند.
کد خبر: ۵۶۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 19 February 2018

به گزارش تابناک قم، علی اصغر دادخواه با اشاره به اهمیت ارائه خدمات به بیمه‌پردازان اظهار کرد: با راه‌اندازی بیمارستان امام رضا افراد زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی از خدمات استفاده می‌کنند و اکنون به این نتیجه رسیده ایم خدمات بیمارستان امام رضا باید گسترش پیدا کند تا بتوان به نیازهای متقاضیان پاسخ داد.

وی با بیان اینکه در زمینه مراکز درمانی ظرفیت گسترش وجود دارد گفت: استان‌هایی که مانند قم بیمه‌پرداز و مراکز درمانگاهی دارند بیمارستان‌های بزرگتر و با ظرفیت بیشتر را دارا هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم به اهمیت راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی تأمین اجتماعی در استان قم اشاره کرد و افزود: ممکن است بیمه‌شدگان به دریافت خدمات در ساعتی از شبانه‌روز نیاز داشته باشند که در این صورت ملزم هستند به بیمارستان امام رضا مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی در استان قم سه کارگزاری دارد که این کارگزاری‌ها تا پایان امسال به پنج کارگزاری ارتقا پیدا می‌کند که در ارائه خدمت به بیمه‌پردازان مؤثر است.

دادخواه عنوان کرد: خدمات بخش بیمه‌ای این ظرفیت را دارد که به صورت غیر حضوری ارائه شود. حتی زمانی که کارگر شرایط بازنشستگی را پیدا کرد اقدامات لازم را انجام می‌دهد و از طریق غیرحضوری خدمات پیگیری می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار