تیم فوتبال صبای قم در خانه برابر برق شیراز به تساوی رضایت داد.
کد خبر: ۵۶۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 19 February 2018

به گزارش تابناک قم؛ تیم فوتبال صبای قم در چارچوب هفته بیست و چهارم سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان نماینده شیراز بود.

محمد مؤمنی سرمربی جدید صبایی‌ها که قصد فاتح اصلی میدان باشد، محمدامین میر داداشی، علی احمدی، مجتبی مبینی پور، عرفان بادی، مهدی جعفر پور، مسعود ابرقویی، محمد عرب خراسانی، علی مولایی، آرش اسماعیلی، علی غلامرضایی و جهانگیر عسکری را به مستطیل سبز فرستاد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبا و برق جدید شیراز از ساعت 14عصر دیروز در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام رسید و درنهایت دو تیم به‌تساوی رضایت دادند.

در ابتدای نیمه صبا نبض بازی را در دست گرفت و دقیقه 24 آرش اسماعیلی با شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه برق را باز کرد.

نیمه نخست مسابقه با همان نتیجه یک‌بر صفر به سود صبا به اتمام رسید و همه منتظر بودند تا پس از مدت‌ها یک پیروزی از صبا ببینند.

در نیمه دوم این تیم برق بود که دست به ضد حملات زد و درنهایت موفق شد در دقیقه 55 توسط رسول بهاروندی دروازه صبا را بگشاید تا بازی در ورزشگاه شهید حیدریان با تساوی دنبال شود

در ادامه نیز هر چه دو تیم حمله کردند ثمری نداشت تا مسابقه با همین نتیجه یک‌بریک به پایان رسد و صبا همچنان در معرض سقوط باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار