امام‌جمعه قم گفت: هنگامی‌که مردم و زائران به این شهر مسافرت می‌کنند اصولاً در اطراف حرم مطهر رفت‌ و آمد کرده و در این محل حضور می‌یابند از این‌رو انتظار می‌رود به این مرکز و محور توجه ویژه‌ای شود.
کد خبر: ۵۶۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ 19 February 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در جلسه نوسازی و بهسازی اطراف حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب حرم کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: شهری که مرکز انقلاب بوده و تاکنون فعالیت‌های بسیاری را در این عرصه و درراه انقلاب و نظام انجام داده است باید  توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی با بیان اینکه آبروی نظام به دین است، افزود: شهر قم نسبت به دیگر شهرهای کشور تفاوت ویژه‌ای دارد و هنگامی‌که مردم به این شهر مسافرت می‌کنند اصولاً در اطراف حرم مطهر  رفت‌ و آمد کرده و در این محل حضور مییابند از این‌رو انتظار می‌رود به این مرکز و محور توجه ویژه‌ای شود.

امام‌ جمعه قم ادامه داد: قضاوت مردم نسبت به شهر قم یکی دیگر از دلایلی است که نشان می‌دهد باید به این شهر و مکان توجه ویژه‌ای شود چرا که مردم آنچه را که می‌بینند طبق آن قضاوت می‌کنند.

سعیدی به وحدت مدیران و مسئولان استان اشاره و خاطرنشان کرد: همه مسئولان و مدیران قم با یکدیگر همدل هستند و هیچ‌گونه وابستگی به جریان‌های مختلف در میان آنان وجود ندارد.

وی سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز را مدنظر قرار داد و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم تبریز به کار جهادی اشاره کردند که این امر باید خط و راه ما قرار گیرد، بنابراین باید کسالت و بی‌حالی کنار گذاشته شود و برای رضای خداوند کارکنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار