آیت الله سعیدی:
آیت الله سعیدی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم تبریز به کار جهادی اشاره کردند که این امر باید خط و راه ما قرار گیرد، بنابراین کسالت و بی‌حالی کنار گذاشته شود و برای رضای خداوند کارکنیم.
کد خبر: ۵۶۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 19 February 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در جلسه نوسازی و بهسازی اطراف حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، اظهار داشت: شهر قم نسبت به دیگر شهرها متفاوت بوده به همین دلیل باید توجه ویژه‌ای به آن شود چراکه این شهر مرکز انقلاب بوده و فعالیت‌های بسیاری را درراه نظام و انقلاب انجام داده است.

وی دین را آبروی نظام دانست و افزود: هنگامی‌که مردم و زائران به این شهر مسافرت می‌کنند اصولاً در اطراف حرم مطهر رفت‌وآمد کرده و در این محل حضور می‌یابند ازاین‌رو انتظار می‌رود به مرکز این شهر توجه ویژه‌ای شود.

امام‌جمعه قم قضاوت مردم نسبت به شهر قم را یکی از دلایلی دانست که نشان می‌دهد باید توجه ویژه‌ای به این شهر شود.

آیت‌الله سعیدی به وحدت مدیران و مسئولان استان اشاره و خاطرنشان کرد: همه مسئولان و مدیران قم با یکدیگر همدل هستند و وابستگی به جریان‌های مختلف سیاسی تأثیری بر آنان نداشته و موجب کندی پیشرفت کار نمی‌شود.

وی سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز را مدنظر قرارداد و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم تبریز به کار جهادی اشاره کردند که این امر باید خط و راه ما قرار گیرد، بنابراین کسالت و بی‌حالی کنار گذاشته شود و برای رضای خداوند کارکنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار