ليگ دسته اول فوتبال ايران
تيم فوتبال صباي قم در بيست و پنجمين هفته مسابقات ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان در ميهماني تيم شهرداري ماهشهر به ميدان مي‌رود.
کد خبر: ۵۶۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ 19 February 2018

به گزارش تابناک قم، مسابقات هفته هشتم از نیم‌فصل دوم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر روز ششم اسفند ماه به انجام می‌رسد و در بین 18 تیم حاضر در این رقابت‌ها تیم صبای قم که انگیزه‌ای برای بقا در لیگ ندارد به مصاف شهرداری ماهشهر خواهد رفت.

دیدار صبای قم و شهرداری ماهشهر یکی از 9 دیدار حساس این هفته از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران است، در شرایطی که نماینده فوتبال قم عملا به لیگ دسته دوم ایران سقوط کرده و دیگر امیدی به بقا ندارد اما شهرداری ماهشهر به دنبال رسیدن به جایگاه‌های بالای جدول رده‌بندی است.

البته در نیمه بالای جدول فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم‌های نفت مسجد سلیمان، بادران تهران، خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر مدعیان صعود به لیگ برتر هستند و در پائین جدول رده‌بندی تیم‌های راه‌آهن تهران و صبای قم عملا سقوط کرده‌اند و ایرانجوان بوشهر اندک بخت خود برای بقا را آزمایش می‌کند.

تیم فوتبال صبای قم که در جایگاه هفدهم جدول 18 تیمی لیگ دسته اول فوتبال ایران وضعیت بدی دارد، عصر روز ششم اسفند ماه در دیداری نه چندان حساس از ساعت 14 در میهمانی تیم شهرداری ماهشهر به میدان می‌رود تا بلکه بعد از هفته‌های طولانی طعم برد را بچشد.

این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که صبای قم در نیم‌فصل نخست رقابت‌ها با هدایت هومن افاضلی در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم شهرداری ماهشهر بود و در پایان با تساوی دو بر دو تنها یک امتیاز از فرصت میزبانی در خانه دشت کرد و از آن زمان تا کنون نیز همچنان در حسرت بردن است و اکنون نیز با کسب 12 در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی ایستاده و شهرداری ماهشهر با کسب 29 امتیاز دوازدهم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار