حجت‌الاسلام رضایی:
استاد حوزه علمیه روز شهادت حضرت زهر(س) را روز ماتم آل الله دانست و گفت: قبر ناپیدای حضرت زهرا (س) سند مظلومیت آن حضرت و اعتبار شیعه شده است.
کد خبر: ۵۶۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 20 February 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین رضایی قمی ظهر امروز در سخنانی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد با اشاره به اینکه روز شهادت حضرت زهرا (س) روز ماتم آل الله است اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که ما انس و جن را فقط برای عبادت خلق کرده‌ایم.

وی فلسفه خلقت انسان را مدنظر قرار داد و افزود: فلسفه خلقت انسان عبادت خداوند از روی اختیار است به همین دلیل 124 هزار پیامبر (ص) و یک پیامبر درونی به نام عقل برای انسان قرار داده تا او را عبادت کنند.

استاد حوزه علمیه به ویژگی‌های نماز اشاره و خاطرنشان کرد: نماز یکی از راه‌های عبادت کردن خداوند است از این‌رو نماز معراج مؤمن و "قربان کل تقی" است.

وی روز شهادت حضرت زهر(س) را  روز ماتم آل الله دانست و عنوان کرد: قبر ناپیدای حضرت زهرا (س) سند مظلومیت آن حضرت و اعتبار شیعه شده است.

رضایی قمی از دست دادن فرزند را نشانه استقامت حضرت زهرا(س) دانست و تصریح کرد: عده‌ای وجود دارند که توحید آنان تام بوده و استقامت دارند بنابراین یکی از استقامت‌های حضرت زهرا (س) گذشتن از فرزند است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار