در هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو رقم خورد
تکواندوکاران تیم یاسین‌پیشرو قم در مصاف با پالایش نفت آبادان از سری رقابت‌های لیگ برتر تکواندو مردان ایران با تساوی از میدان خارج شدند.
کد خبر: ۵۶۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 20 February 2018

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های فصل 1396 لیگ برتر تکواندو ایران جام خلیج‌فارس هفته ششم از نیم‌فصل دوم خود را با توقف یاسین‌پیشرو قم برابر تیم پالایش نفت آبادان پشت‌سر گذاشت تا شاگردان یوسف کرمی در نماینده قم فرصت صعود به رده‌های بالای جدول را از دست بدهند.

مسابقه یاسین‌پیشرو قم و پالایش نفت آبادان چهارمین رقابت هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو بود که با تساوی چهار بر چهار و تقسیم امتیازها به پایان رسید، در حالی که نخستین تکواندوکار پیروزی تیم یاسین‌پیشرو مهدی یوسفی بود که در مبارزه نخست از وزن منهای 63 کیلوگرم محمد سلیمانی را مغلوب کرد.

در مبارزه دوم از وزن به اضافه 87 کیلوگرم حسین قربان‌زاده از تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 17 بر هفت محسن جباری را شکست داد، در مبارزه سوم از وزن 68 کیلوگرم سینا بهرامی از یاسین‌پیشرو قم با حساب 13 بر 6 موفق به شکست دادن پوریا عبدالرشیدی از نفت شد.

مبارزه چهارم از وزن 58 کیلوگرم با برتری 21 بر 13 جواد امیری تکواندوکاران تیم پالایش برابر علی چهرقانی از یاسین‌پیشرو قم همراه بود، در مبارزه پنجم از وزن 54 کیلوگرم یاشار عطاردی با حساب 25 بر هشت موفق به عبور از سد محمدصالح سالاری تکواندوکار قم شد.

مبارزه ششم از وزن 87 کیلوگرم با برتری 26 بر 23 محمدرضا اینانلو مقابل احمد محمدی از یاسین‌پیشرو قم تمام شد، در مبارزه هفتم از وزن 74 کیلوگرم رامین حسین‌قلی‌زاده از یاسین‌پیشرو قم 10 بر 6 سیداحمد خسروفر را برد و در آخرین مبارزه از وزن منهای 80 کیلوگرم بهزاد ایلخانی و میثم اسکندری از یاسین‌پیشرو قم چهار بر چهار مساوی شدند و در راند طلایی تکواندوکار یاسین‌پیشرو برنده شد تا این مسابقه در شرایطی که هدایت پالایش نفت آبادان برعهده علی‌محمد بسحاق است و سرمربیگری یاسین‌پیشرو قم بر عهده یوسف کرمی بود با تساوی چهار بر چهار پایان یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار