رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم به مهر خبر داد؛
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از دعوت از ۳ ورزشکار معلول قمی به تیم‌های ملی خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 21 February 2018

به گزارش تابناک قم،محمد پیروزمنش اظهار داشت: بر اساس برنامه تدوین شده از سوی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برای حضور قدرتمند تیم ملی بسکتبال با ویلچر در بازی‌های  پاراآسیایی جاکارتا اردوی آماده سازی این تیم از در تهران برپا شده است و تا ۴ اسفند ادامه دارد.

وی افزود: رضا عیوضی و محمد محمد نژاد ۲ بسکتبالیست استان قم هستند که جهت حضور در مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان ایران پیش از اعزام به رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا در ترکیب تیم ملی حضور پیدا کرده‌اند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: این مرحله، سومین دور از مراحل آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر است و ما امیدواریم استان قم سال آینده در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا این ۲ بسکتبالیست را در ترکیب تیم ملی داشته باشد در حالی که در بازی‌های پارالمپیک ریو ، محمد نژاد در ترکیب تیم ملی ایران حاضر بود.
پیروزمنش بیان داشت: همچنین در فهرست اعلام شده تیم ملی والیبال نشسته نیز نام حسین گلستانی بازیکن خوش قامت و توانمند استان قم به چشم می‌خورد و دعوت از وی، مهر تأییدی بر حسابی است که تیم ملی والیبال نشسته در رویدادهای آتی بین المللی روی این بازیکن باز کرده است.

وی عنوان کرد: گلستانی که عضو تیم هیئت قم در لیگ برتر والیبال نشسته است از ۱۱ اسفندماه وارد مرحله سوم اردوی تیم ملی می‌شود و والیبالیست‌های معلول کشورمان نیز قرار است سال آینده هم در مسابقات قهرمانی جهان و هم در بازی‌های پارآسیایی جاکارتای اندونزی به میدان بروند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: حسین گلستانی تنها ورزشکار قمی است که موفق شده در ادوار المپیک و پارالمپیک ورزش قم را صاحب مدال طلا کند چنان که وی در جریان مسابقات پارالمپیک ریو همراه با تیم ملی ، قهرمانی جهان را به دست آورد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار