مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم خبر داد
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم از برنامه ریزی برای توزیع اقلام اساسی ویژه شب عید در قم خبر داد و گفت: نگرانی از بابت تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در شب عید وجود ندارد.
کد خبر: ۵۶۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳ 21 February 2018

به گزارش تابناک قم، علی اصغر همت با اشاره به تخصیص سهمیه انواع برنج به میزان یک هزار و 73 تن به استان قم اظهار کرد: برنج هندی دانه بلند به میزان 447 تن و به قیمت مصرف کننده 5 هزار و 600 تومان، برنج هندی دانه کوتاه به میزان 447 تن به قیمت مصرف کننده دو هزار و 600 تومان، برنج تایلندی به میزان 179 تن به قیمت مصرف کننده 3 هزار و 900 تومان توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان شامل فروشگاه‌های رفاه، جانبازان، افق و فروشگاه صنعت معدن و تجارت استان در حال توزیع است.

وی از هماهنگی با کشتارگاه‌ها و سایر صنوف خدمات رسان در ایام تعطیل برای تامین مرغ و گوشت گرم خبر داد و گفت: جلسات کمیته تنظیم بازار و تأمین ارزاق نیز به صورت منظم در حال برگزاری است.

همت در ادامه سخنان خود از توزیع اقلام پروتئینی شامل مرغ منجمد داخلی و گوشت منجمد مورد نیاز توسط شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد و تصریح کرد: گوشت مرغ منجمد به میزان 310 تن و به قیمت مصوب، گوشت قرمز منجمد به میزان 20 تن و به قیمت مصوب و تخم مرغ به قیمت  شانه‌ای 12 هزار و 600 در حال توزیع است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان در بخش پایانی سخنان خود گفت: توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی نیز در صورت مهیا بودن شرایط همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار