نماینده مجمع ناشران دفاع مقدس در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم مطرح کرد
نماینده مجمع ناشران دفاع مقدس در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم با بیان اینکه برای کتاب‌های عرضه شده تخفیف‌های مناسبی در نظر گرفته شده است گفت: در نمایشگاه امسال، کتاب خداحافظ سالار که خاطرات همسر شهید همدانی است فروش بسیار خوبی داشته و تاکنون حدود ۵۰۰ نسخه از آن به فروش رسیده است.
کد خبر: ۵۶۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 22 February 2018

به گزارش تابناک قم، حمید خلیلی در ویژه برنامه نمایشگاه کتاب دین که به صورت زنده از شبکه استانی قم پخش ‌شد با بیان اینکه توسعه نمایشگاه‌های تخصصی امری بسیار پسندیده است اظهار کرد: در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم، بخش‌‌هایی به کتاب‌های دفاع‌ مقدس، کودک و نوجوان و دین اختصاص داده شده است که این مسئله دسترسی مردم و بازدیدکنندگان را به کتاب‌های موردنیاز خود تسهیل کرده است.

وی با اشاره به بخش ویژه کتاب‌ دفاع مقدس گفت: در بخش ویژه دفاع مقدس در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم، ۲۴ ناشر در قالب ۱۲ غرفه حضور دارند و حدود ۲ هزار کتاب نیز در این غرفه‌ها عرضه می‌شود.

نماینده مجمع ناشران دفاع مقدس در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم با بیان اینکه برای کتاب‌های عرضه شده تخفیف‌های مناسبی در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال، کتاب خداحافظ سالار که خاطرات همسر شهید همدانی است فروش بسیار خوبی داشته و تاکنون حدود ۵۰۰ نسخه از آن به فروش رسیده است.

وی با بیان اینکه در بخش ویژه دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده با مسؤولان نمایشگاه، هر شب در بخش ویژه دفاع مقدس نشست معرفی کتاب با هدف ترویج فرهنگ ایثار شهادت و با حضور خانواده شهدا و نویسنده کتاب برگزار می‌شود و خوشبختانه استقبال از این نشست‌ها نیز بسیار خوب بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار