راه اندازی کمپین حمایت از نیروی انتظامی درقم
فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری 6 عضو یک باند سرقت منازل روستایی و کشف بيش از 5 هزار عدد انواع مواد محترقه در قم خبر داد. معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان قم نیز با اشاره به حوادث اخير خيابان پاسداران تهران، از راه اندازی کمپين حمايت از پلیس و شهداي ناجا در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 23 February 2018

به گزارش تابناک قم، فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری 6 عضو یک باند سرقت منازل روستایی در قم خبر داد و گفت: متهمان به 7 فقره سرقت اعتراف و برای انجام سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سرهنگ'هادی دیده ور' اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از چندین منزل روستایی در قم، موضوع در دستور کار مأموران پاسگاه 'کهک' فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت، در ادامه با انجام اقدامات انتظامی متهم اصلی شناسایی و مشخص شد نامبرده سرقت ها را با همراهی دو تن از همدستان خود انجام داده است.

وی با اشاره به سوابق کیفری و اعتیاد شدید متهم اصلی این پرونده، افزود: سرانجام محل اختفای نامبرده و همدستان وی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

دیده ور، به دستگیری 3 نفر مالباخته و کشف تعدادی اموال مسروقه در این رابطه نیز اشاره کرد و گفت: نهایتاً متهمان پس از اعتراف به 7 فقره سرقت از منازل روستایی، برای انجام سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف 5 هزار عدد انواع مواد محترقه در قم

فرمانده انتظامي شهرستان قم همچنین از کشف بيش از 5 هزار عدد انواع مواد محترقه در قم خبر داد.

وی اظهار کرد: مأموران کلانتری 17 شهید بهشتی قم با انجام اقدامات انتظامی یک نفر فروشنده مواد محترقه را شناسایی و دستگیر کردند.

دیده‌ور گفت: در ادامه پس از هماهنگی‌های قضائی طی بازرسی از منزل متهم 54 ساله، بیش از 5 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

وی افزود: نامبرده به انضمام پرونده متشکله برای انجام سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تاکید کرد: برابر قانون تهیه، فروش و استفاده از موادمحترقه ممنوع و مجازات قانونی در پی دارد.

راه اندازی کمپین حمایت از نیروی انتظامی

سرهنگ احمد صادقی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان نیز در گفت وگویی با اشاره به حوادث اخیر خیابان پاسداران تهران، از راه اندازی کمپین مردمی برای حمایت شهدای نیروی انتظامی در قم قدردانی کرد.

وی با بیان این که مردم پشتیبان نیروی انتظامی بوده و همواره خواستار حفظ امنیت کشور هستند، افزود: امنیت در بین مردم از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین پلیس برای حفظ آن با هیچ کس، فرقه و گروهی مماشات نمی کند.

گفتنی است، کمپین حمایت از شهدای ناجا در قم، توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی قم راه اندازی و در این حرکت خودجوش، نمایندگان نیروهای مسلح، شهرداری، ‌بسیجیان، روحانیت، اساتید، دانشجویان و دیگر اقشار مردم قم، با حضور در یادمان شهداء کلانتری 15 قم و اهداء گل و قرائت فاتحه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاطمی از مقام شامخ شهدای مظلوم ناجا تجلیل کردند.

جمعی از اراذل و اوباش دوشنبه شب (30 بهمن) در اقدامی غیرقانونی و کاملا تهاجمی با تجمع در خیابان پاسداران تهران (محدوده کلانتری 102) ضمن ایجاد بی نظمی، ناامنی و درگیری در سطح منطقه، سه مامور پلیس و یک نیروی بسیجی را حین انجام وظیفه برای برقراری نظم و امنیت به شهادت رساندند.

این گروه همچنین با سوءاستفاده از رافت و مدارای نیروهای انتظامی به بسیاری از اموال خصوصی و عمومی (خودروها و منازل و فروشگاه های مردم) خسارت وارد کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار