هفته نامه نشاط و زندگی قم در شماره جدید خود مطلبی با عنوان «جایگاه قمی ها در مدیریت استان چقدر است؟؟؟؟» را به منتشر کرده است.
کد خبر: ۵۶۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 23 February 2018

به گزارش تابناک قم، در این مطلب می خوانیم: سالیان طولانی است که مردم قم می پرسند چرا در این دیار مقدس و پایگاه جهان اسلام از فرزندان برومند و شایسته قمی در سطح مدیریت های ارشد استان استفاده نمی شود و سهم آنان در مدیریت استان قم چقدر است؟ سئوال اساسی این است چرا جوانان دیروز و نخبگان امروزقم نمی توانند به شهر خود خدمت کنند؟ قمی ها که قلبشان به عشق قم وبارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) می تپد، چرا در شهرو دیار خود دیده نمی شوند؟

آیا وقت آن نرسیده است که با این فرهنگ غلطی که قمی ها در قم مسئولیت نمی پذیرند و ترجیح می دهند در خارج از قم مسئولیت قبول نمایند مبارزه کرد.

با طرح این موضوع قصد نداریم خدمات مدیران غیر بومی را زیر سئوال ببریم اما آنچه واضح است تعصب مثال زدنی قمی های مذهبی و متعهدی که با گوشت و پوست خود مشکلات مردم را در کوچه و پس کوچه های قـم درک کرده اند و آنان را می شناسند، فرصتی است برای محرومیت زدایی از چهره استان و بخش های تابعه.

شایسته است فرصت جدیدی در مدیریت کلان استان قم برای قمی های اصیل ومتخصص فراهم نماییم و فضای خدمت را به نیروهای متعهد ودلسوزی بدهیم که با ارزش های فرهنگی، دینی، مذهبی و اجتماعی قم آشنا وانگیزه خدمت به این دیار مقدس رادارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار