مربی تیم کشتی فرنگی استان قم خبر داد
مربی تیم کشتی فرنگی استان قم از رویارویی ملی‌پوش کشتی قم با حریفی از اوکراین در مسابقات بین‌المللی 2018 کی‌یف و تلاش برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 23 February 2018

به گزارش تابناک قم، روح‌الله میکائیلی اظهار کرد: با برگزاری آیین قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی 2018 جام مربیان و کشتی‌گیران اوکراین، نخستین حریف ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم در این جام معتبر مشخص شد.

وی با بیان اینکه علی‌اکبر حیدری در وزن 97 کیلوگرم تنها نماینده کشتی قم در ترکیب تیم ملی اعزامی به این پیکارها محسوب می‌شود، بیان کرد: این رقابت‌ها از امروز در شهر کی‌یف آغاز می‌شود و حیدری در گام نخست باید با حریفی از کشور میزبان به رقابت بپردازد.

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم بیان کرد: در وزن 97 کیلوگرم این مسابقات علی‌‌اکبر حیدری در دور نخست به مصاف زلیم‌خان ژی‌حاسوف از اوکراین می‌رود و در صورت پیروزی در این رقابت، در مرحله بعد با برنده مسابقه کشتی اورخان نورایف از آذربایجان و واقیناک میناسیان از ارمنستان روبه‌رو می‌شود.

وی با بیان اینکه در وزن 97 کیلوگرم تعداد 16 کشتی‌گیر از کشورهای مختلف برای کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز به رقابت می‌پردازند، ابراز کرد: کشتی‌گیران کشورمان در حالی به این این پیکارها اعزام شده‌اند که کسب نتیجه در هر یک از اوزان اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا ترکیب تیم ملی از این رقابت‌ها مشخص می‌شود.

میکائیلی که برای سومین سال متوالی به عنوان یکی از مربیان سازنده و برتر کشتی فرنگی ایران از سوی فدراسیون کشتی انتخاب شده، تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران مسابقات 2018 قهرمانی آسیا را پیش‌‌رو دارد، کشتی‌گیرانی که در جام مربیان و کشتی‌گیران اوکراین بهترین نتیجه را بگیرد در وزن خود فیکس تیم اعزامی به پیکارهای آسیایی خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: علی‌اکبر حیدری در سه سال اخیر نتایج بسیار خوبی از میادین داخلی و برون‌مرزی کسب کرده و آنقدر تجربه دارد که از فرصت حضور در مسابقات بین‌المللی جام کشتی‌گیران و مربیان اوکراین برای خود سهمیه مسابقه قهرمانی آسیا را به دست بیاورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار