رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم مطرح کرد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد بارش باران در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
کد خبر: ۵۶۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 23 February 2018

به گزارش تابناک قم،محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قسمتی ابری از بعد از ظهر افزایش ابر در برخی از نقاط رگبار باران و گاهی همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم شمال شرقی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، امروز حداقل وحداکثر دمای قم هفت درجه و 19 درجه است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم 6 درجه و 15 درجه است.

قاضی با بیان اینکه فردا آب و هوای استان نیمه ابری به تدریج ابری در برخی از ساعات به ویژه بعد از ظهر بارش باران همراه با رعد و برق با احتمال بارش تگرگ است، گفت: در روز یکشنبه هفته آینده آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری در برخی از ساعات بارش باران و گاهی همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان چهار درجه و 16 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب هفت درجه و 18 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 29 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با سه درجه و منطقه کوه سفید با 18 درجه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار