فرمانده حوزه دو شهید امرالله قربانی مطرح کرد
فرمانده حوزه دو شهید امرالله قربانی از اکران مستند قائم مقام در مساجد مختلف و پایگاه‌های شهید باهنر، شاهد و شهدای جهاد خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 24 February 2018

به گزارش تابناک قم، مسلم مظلومان با اشاره به اکران مستند قائم مقام با حضور بسیجیان، اظهار کرد: مستند قائم مقام در مساجد مختلف و پایگاه‌های شهید باهنر، شاهد و شهدای جهاد اکران شده که خوشبختانه با حضور پرشور بسیجیان نیز همراه بوده است.

وی با بیان اینکه در هر مسجد بیش از 80 نفر شرکت کرده بودند، مطرح کرد: بسیجیان باید در جامعه الگو باشند و در همین راستا نیز فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها وظیفه دارند با اجرای برنامه‌های فرهنگی به تقویت این قشر جامعه بپردازند.

فرمانده حوزه دو شهید امرالله قربانی ادامه داد: اگر بتوانیم نیروهای جوان را به عضویت بسیج در آورده و روحیه‌های ایثار و شهادت را در آن‌ها ارتقاء دهیم آینده انقلاب اسلامی را تامین کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه مردم نسبت به بسیجیان با یک دید خاص نگاه می‌کنند، خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجیان در جامعه وظایف بسیاری دارند و مردم نیز از آن‌ها توقع دارند که در راستای رفع مشکلات جامعه فعالیت داشته باشند چراکه سازمان بسیج یک سازمان مردم نهاد بوده و باید برای رفاه مردم تلاش کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار