رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: دانش آموزان و مدارس حضور کمرنگ و ضعیفی در نمایشگاه کتاب قم داشتند که جای بحث دارد.
کد خبر: ۵۷۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 24 February 2018

به گزارش تابناک قم، حسن مالکی‌نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و کتاب استانی قم اظهار کرد: با توجه به حضور ناشران خارجی در این نمایشگاه، می‌شود گفت که این اقدام موجب ارتقاء جایگاه نمایشگاه کتاب در قم بشود.

وی افزود: بسیاری از پژوهشگران و طلاب ایرانی و خارجی به چنین موقعیتی نیاز داشتند تا منابع خاصی که به زبان عربی نگاشته شده را تهیه کنند و حضور ناشران خارجی در این نمایشگاه نیازهای آنان را پاسخ داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: حضور ناشران دیگر استان‌ها نیز در نمایشگاه کتاب قم موجب شد این نمایشگاه ماهیت فرا استانی و فراملی پیدا کند.

وی با اشاره به جایگاه خاص قم در دنیا، گفت: چنین جایگاهی می‌طلبد که برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در قم با وسعت و گستردگی بیشتر و با حضور شمار بیشتری از ناشران خارجی برگزار شود.

مالکی‌نژاد با اشاره به جانمایی مناسب بخش کودک در این نمایشگاه بیان کرد: در کنار نکات مثبتی که در این نمایشگاه وجود داشت شاهد حضور کمرنگ دانش آموزان و مدارس از این فضای فرهنگی بودیم که خود جای بحث دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: بخش دفاع مقدس که به صورت ویژه در نمایشگاه کتاب جانمایی شده بسیار جذاب و قابل توجه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار