رئيس پليس آگاهي استان از مرگ يک سارق پرايد و جراحت 2 همدستش با خودرو مسروقه در سانحه رانندگي خبر داد و گفت: مجروحان با توجه به جراحت سطحي، صحنه تصادف را ترک کرده بودند اما با هوشياري پليس دستگير و در تحقيقات به 6 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.
کد خبر: ۵۷۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 24 February 2018

 

به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد کرمي اظهارداشت: در پي وقوع تصادف پرايد و خاور و اعلام موضوع به کلانتري 14 وليعصر قم، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام و مشخص شد راننده پرايد بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود: در بررسي کارشناسان پليس راهور مشخص شد، خودرو پرايد به دليل عدم مهارت در کنترل وسيله نقليه از سوي راننده با خودرو خاور برخورد کرده که در ادامه با استعلام پلاک پرايد مسروقه بودن آن محرز شد.

وي گفت: شاهدان عيني اين حادثه، به جراحت سطحي و ترک فوري محل از سوي 2 تن از سرنشينان خودرو مذکور اشاره که بلافاصله هر 2 نفر شناسايي، دستگير و براي انجام تحقيقات تکميلي تحويل پليس آگاهي استان شدند.

سرهنگ کرمي افزود: سرانجام متهمان با توجه به شواهد موجود به 5 فقره سرقت خودرو پرايد و يک فقره سرقت پژو 405 اعتراف که نهايتاً به انضمام پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار