با کسب برتری مقابل هیأت مرکزی
والیبالیست‌های معلول قم با کسب برتری در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر واليبال نشسته مردان باشگاه‌های کشور روی سکوی چهارم فصل 1396 این لیگ جای گرفتند.
کد خبر: ۵۷۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 24 February 2018

به گزارش تابناک قم، پرونده رقابت هشت تیم شرکت کننده در فصل 1396 لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشگاه‌های ایران در حالی بسته شد که تیم پر مهره و مدعی جامعه معلولین مازندران بالاتر از سایر رقبا قهرمان شد و تیم گسترش فولاد تبریز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت اما هیأت قم چهارم شد.

در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر تیم صدرنشین جامعه معلولین مازندران برابر گسترش فولاد تبریز با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد اما به واسطه اینکه گیم برده هر دو تیم به عدد ۴۰ رسید، به خاطر اینکه تیم گسترش فولاد تبریز پنجم گیم باخته بود و تیم جامعه معلولین مازندران دارای چهار گیم باخته بود عنوان قهرمانی نصیب مازندرانی‌ها شد.

بر این اساس تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت، عنوان سوم به تیم روان‌کارهای گلستان رسید و تیم هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در نخستین سال حضور خود در این سطح از رقابت‌ها به مقام چهارم بسنده کرد.

در رده‌بندی نهایی رقابت هشت تیم شرکت کننده در فصل 1396 لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشگاه‌های کشور، تیم‌های پالایش نفت آبادان، ذوب‌آهن اصفهان، هیأت مرکزی و شهرداری ارومیه نیز به ترتیب عناوین چهارم تا هشتم این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

در هفته پایانی این رقابت‌ها تیم هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در میهمانی تیم هیأت مرکزی به برتری سه بر یک دست یافت، مسابقه‌ای که در آن والیبالیست‌های معلول قم ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 18 و 25 بر 19 به نفع خود رقم زدند و در ست سوم تیم هیأت مرکزی 25 بر 22 صاحب برتری شد اما سه امتیاز این دیدار به نماینده قم اختصاص یافت تا تیم هیأت قم به مقام چهارم لیگ برتر دست یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار