مديركل روابط عمومي استانداري قم مطرح کرد
مديركل روابط عمومي استانداري قم با اشاره به اهميت اطلاع رساني به زائرين و ميهمانان نوروزي در ايام نوروز، گفت: اطلاع رساني مؤثر و منسجم در دستور كار است.
کد خبر: ۵۷۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 25 February 2018

به گزارش تابناک قم، سید رضا طباطبایی در نخستین جلسه کمیته اطلاع رسانی و راهنمای زائر ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم ویژه نوروز 97 که در  محل شهرداری قم برگزار شد طی سخنانی با اشاره به برنامه ریزی‌های این کمیته اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات مورد نیاز زائرین و مسافران نوروزی به ویژه در حوزه اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش و همکاری دستگاه‌های دست اندرکار امر اطلاع رسانی به ویژه شهرداری قم و صداوسیما، تصریح کرد: سال گذشته و با مشارکت و همفکری مناسب دستگاه‌ها، خدمات خوبی در زمینه اطلاع رسانی و راهنمای زائرین نوروزی صورت گرفت.

مسؤول کمیته اطلاع رسانی و راهنمای زائر ستاد تسهیلات زائرین استان قم، اطلاع رسانی در قالب نقشه و بروشور را یکی از اقدامات مهم و مشترک اغلب دستگاه‌ها در ایام نوروز برشمرد و با تأکید بر ضرورت تلاش در راستای تجمیع اقدامات این حوزه گفت: دستگاه‌ها حتما باید از اطلاعات و محتواهای به روز و صحیح در نقشه‌ها و بروشورهای خود استفاده کنند.

طباطبایی با بیان اینکه نقشه جدید و به روز شده شهر قم توسط شهرداری تهیه شده است خاطرنشان کرد: فایل این نقشه توسط استانداری در اختیار دستگاه‌ها و نهادهای استان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم همچنین تهیه و  انتشار کتابچه، ویژه نامه، اختصاص سامانه تلفنی 137 برای راهنمایی زائرین و برنامه ریزی برای اطلاع رسانی از مبدأ سفر  زائرین و مسافرین را از دیگر اقدامات و برنامه‌‌های کاری کمیته اطلاع رسانی برشمرد و افزود: تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های در اختیار، یک اطلاع رسانی منسجم، مؤثر و کاملی را برای ایام نوروز 97 در دستور کار قرار بدهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار