دفتر آیت الله مکارم شیرازی اعلام کرد
اخیراً در اخبار بعضى از رسانه‌ها آمده بود که معاون رئیس جمهور در امور زنان گفته است که درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها، خدمت حضرت آیت‌الله العظمى مکارم رسیدم و توضیحاتى دادم و ایشان نسبت به این موضوع قانع شدند. این خبر به طور کامل دروغ و کذب محض است و نامبرده ملاقاتى با معظم له نداشته.
کد خبر: ۵۷۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 03 March 2018

 

به گزارش تابناک قم، دفتر آیت‌الله مکارم‌شیرازی در اطلاعیه ای، خبری مبنی بر قانع شدن معظم‌له برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را تکذیب کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

توضیح لازم

اخیراً در اخبار بعضى از رسانه‌ها آمده بود که معاون رئیس جمهور در امور زنان گفته است که درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها، خدمت حضرت آیت‌الله العظمى مکارم رسیدم و توضیحاتى دادم و ایشان نسبت به این موضوع قانع شدند.

به اطلاع همه مخاطبین عزیز مى‌رساند که این خبر به طور کامل دروغ و کذب محض است و نامبرده ملاقاتى با معظم له نداشته و گفت‌وگویى نکرده است و راستى مایه تعجب است چگونه چنین دروغ‌هایى در عصر و زمانه ما گفته مى‌شود و چرا قبح و زشتى دروغ اینقدر از میان رفته است با اینکه دروغ از بزرگ‌ترین گناهان کبیره از نظر آموزه‌هاى اسلامى و سرچشمه انواع گناهان است.

توضیح دکتر ابتکار

کانال تلگرامی دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان، درباره‌ تکذیبیه دفتر آیت الله مکارم شیرازی توضیحی به این شرح منتشر کرد:

نظر به انتشار تکذیبیه دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در خصوص ملاقات معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با ایشان، توضیحات زیر در این مورد ارایه شد:

روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اعلام کرد: پس از جلسه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با معاون رییس جمهور، خبرگزاری خانه ملت خبری را منتشر کرد که موضوع ملاقات در آن خبر آمده بود، در حالی که معاون رییس جمهور در جلسه فراکسیون از ملاقات خود با آیت الله مکارم شیرازی سخنی نگفته و این بخش از خبر اشتباه بوده است. به همین دلیل پس از پیگیری با خبرگزاری خانه ملت این مطلب از متن خبر حذف شد. همچنین با سایر خبرگزاری‌ها که به نقل از خانه ملت، خبر را منتشر کرده بودند صحبت شد و آنها نیز این اشتباه خبری را حذف کردند.

به علاوه در مصاحبه مطبوعاتی معاون رییس جمهور به مناسبت هفته زن و روز مادر در تاریخ نهم اسفند وی در جمع خبرنگاران تاکید کرد: نقل قولی که از من در رابطه با ملاقات با حضرت آیت الله مکارم شیرازی طی روزهای اخیر مطرح شده اشتباه بوده و چنین ملاقاتی انجام نشده است.

این تذکر در خبرهای مصاحبه مطبوعاتی مورد اشاره آمده و ده‌ها خبرنگار شاهد آن بوده اند. همچنین در گفتگوی تلفنی با جناب آقای دولتمند در دفتر آیت الله مکارم شیرازی نیز توضیحات در مورد اشتباه بودن این خبر ارایه شده بود.

ولی متاسفانه این خبر اشتباه به سرعت و قبل از تصحیح در رسانه ها منتشر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
جالب ولي مهم كه ايشون قانع بشن
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
ماکه مهر علی به دلمونه ورزش وقهرمان سی چنمونه بهتر که ورزش ایران هم تحریم وابو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
ما تافته جدا بافته از جهان که نبیتیم خوب یکم عقل زمینه تصمیماتتون کنید این همه حجمه براین ملت واررد نکنید خداوند در قران فرموده مومن باید کیس باشد
داوو احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
این که امام زملن ع فرمودند در زمان غیبت به علما رجوع کنید پس بر ما لازم است برای حفظ دین خدا فقط به بزرگان دین توجه کنیم نه به یک مشت هوس باز تابع هوای نفس علمای دین مثل آیت الله مکارم مثل سدهای محکمی هستند که جلوی فشار اهریمنان را می گیرند
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
چهار درصدیهای دورغگو نفوذ در دولت پیرمردان واقعا برای چه این همه تقلا میکنند فردا پسرا بگن ما می خواهیم فوتبال دخترا رو تماشا کنیم اون وقت چه می کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
در حادثه دعوای اراذل و اوباش تهرانپارس... که فیلمش را هم دیدیم نیروی انتظامی چندتا از اراذل را لخت!!! پیش چند خانم آورده بود و داشت با خبرنگار مصاحبه می کرد!!!!!!!!! اگه دیدن بدن مرد نامحرم برای زن نامحرم ایراد نداره چطور حضور بانوان در استادیوم اشکال داره؟ چند تار موی خانمها اشکال داره ولی دیدن بدن عریان مردان ایراد نداره؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار