تاملی در وضعیت ورزش استان قم؛
در یک بررسی کوتاه از کارنامه ضعیف ترین مدیر ورزشی قم بعد از انقلاب، میتوان به چند مورد اشاره کرد تا بلکه مسئولین تصمیم گیر استان هر چه زودتر با معرفی نفر جایگزین وی، شوک مناسبی به حال ورزش استان وارد کنند و موج نا امیدی که در سطح استان سایه انداخته است را حداقل با مدیریت جدید سرو سامان بخشند.
کد خبر: ۵۷۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۴ 08 March 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که بعد از سقوط صبا به لیگ دسته یک، همه منتظر چاره ای برای حفظ این تیم در لیگ دسته یک بودند، اما باخت های مفتضحانه و تکراری حال اهالی ورزش قم را بد کرد و با توجه به بازی های باقیمانده و عدم مدیریت پایدار این تیم، متاسفانه به زودی شاهد سقوط این تیم به لیگ دسته دو خواهیم بود. صبا به رکوردار تغییر مربی در لیگ دسته اول تبدیل شد که شاهکار دیگری در زمینه ضعف نظارت و مدیریت در ورزش قم است.

از جمله موارد دیگر می توان به این نمونه ها اشاره کرد:

1- انصراف تیم ووشوی بانوان قم از لیگ برتر به دلایل مالی

2- کناره گیری تیم شطرنج قم به دلایل مالی

3- کناره گیری تیم پر افتخار بسکتبال با ویلچر ایثار از لیگ برتر و حضور در لیگ دو

4- کناره گیری تیم هندبال هدف پویان بانوان از لیگ برتر و حضور اجباری در دسته پایین تر

5- انصراف تیم کاراته آذر خودرو و عدم پرداخت مطالبات کاراته کاها و اعضای کادر فنی تاکنون

6- سقوط تیم فوتسال هییت فوتبال قم به لیگ دسته یک

7- نارضایتی پیشکسوتان ورزشی و قهرمانان رشته های گوناگون

8- قعرنشینی تیم والیبال کریمه قم در لیگ دسته اول کشور طی 2 سال متوالی که در سال اول تیمی از لیگ دسته اول به دسته دوم سقوط نمی کرد و در سال دوم یک تیم در میانه لیگ از سوی فدراسیون از جدول کنار گذاشته شد تا تنها با این دلایل ، نماینده قم با وجود 2 سال قعرنشینی پیاپی به دسته پایین تر نرود.

9 -تبعیض بین تیمهای رشته بسکتبال و کمک به یک تیم که حتی در قم تمرین نمیکند و رها کردن 2 نماینده دیگر این رشته در لیگ دسته دوم کشور

10- آمار پر حرف و حدیث تجلیل شوندگان در مراسم تجلیل از مدال آوران برون مرزی که اغلب آن ها از رشته کاراته هستند ،در مسابقاتی سوال برانگیز مقام آورده اند و کاش مدال برخی از تجلیل شوندگان استعلام میشد.

11- تلاش برای جذب ورزشکاران مطرح قم از طریق برگزاری مراسم تجلیل های پر هزینه یا حمایت های مالی ویژه در ماه های اخیر که اهالی ورزش آن را ابزاری برای همراه کردن ورزشکاران تلقی می شود.

12- ارتباط بسیار سرد و عدم تعامل مناسب با اصحاب زحمت کش رسانه که در سرما و گرما به دنبال انعکاس واقعیت های ورزش قم هستند و حتی دادگاهی کردن یکی از خبرنگاران با سابقه ورزشی که در طول تاریخ ورزش قم بی سابقه بوده به طوری که اغلب خبرنگاران حوزه ورزش قم به عنوان دیده بان حقوق ورزشکاران استان اعتقاد دارند نیاز جدی و فوری به تغییر در راس مدیریت ورزش قم ضروری است.

13- ضعف بازرسی و نظارت بر اماکن ورزشی به طوری که بارها در استخرها و فضاهای آبی قم، شناگران و شناآموزان دچار حادثه‌هایی مانند آسیب جسمی و مرگ شدند.

14- عدم توجه به سمن های و NGO های فعال استان قم.

با بررسی کوتاه از کارنامه ضعیف ترین مدیر ورزشی قم بعد از انقلاب، امید است مسئولین تصمیم گیر استان هر چه زودتر با معرفی نفر جایگزین وی، شوک مناسبی به حال ورزش استان وارد کنند و موج نا امیدی که در سطح استان سایه انداخته است را حداقل با مدیریت جدید سرو سامان بخشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار