معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد
معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قم گفت: دانش آموزان استان امسال برای چهارمین سال متوالی رتبه نخست کنکور زبان را کسب کردند.
کد خبر: ۵۷۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۶ 12 March 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا یاری در جلسه آموزش و پرورش استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ساختار اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: این اداره کل هفت معاونت دارد که یکی از این معاونت‌ها، معاونت متوسطه است، این معاونت چهار اداره کل دارد.

وی ادامه داد: رتبه دانش آموزان استان قم در کنکور سراسری در چند سال اخیر ارتقا پیدا کرد، آنها امسال برای چهارمین سال متوالی رتبه نخست کنکور زبان را کسب کردند، همچنین امسال 32 رتبه تک رقمی و دو رقمی در کنکور سراسری از استان قم داشتیم.

معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قم افزود: دانش آموزان استان در امتحانات نهایی دیپلم رتبه پنجم کشور را کسب کردند، همچنین مقام نخست مسابقات آزمایشگاهی شیمی به دانش آموزان قمی رسید.

یاری با اشاره به پایگاه‌های مطالعاتی دانش آموزان استان قم اظهار کرد: تعدادی از این پایگاه‌های در ایام نوروز در مدارس استان قم راه اندازی می‌شود و دانش آموزان در آن‌ها به مطالعه از آغاز صبح تا نیمه شب می‌پردازند.

عباس ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در ادامه این جلسه گفت: باید برنامه ای برای دانش آموزان برتر استان داشته باشیم تا این دانش آموزان در دانشگاه‌های قم تحصیل کنند و زمینه اشتغال آن‌ها پس از پایان تحصیل در استان فراهم شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار