معاون بازرگانی و خدمات فرهنگی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: کتابخانه همراه نور با 20 هزار جلد کتاب بر بسترهای تلفن همراه، وب سایت و رایانه عرضه شد.
کد خبر: ۵۷۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳ 12 March 2018

به گزارش تابناک قم، نشست خبری رونمایی از سامانه کتابخانه همراه نور با حضور حجت الاسلام باقر خوانساری معاون بازرگانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و اصحاب رسانه در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی برگزار گردید.

حجت الاسلام خوانساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز نسخه ویندوزی نرم افزار کتابخانه نور به صورت رسمی راه اندازی می شود و بیست هزارمین جلد کتاب برای این نرم افزار بارگذاری خواهد شد.

وی افزود: سامانه کتابخوان همراه نور در قالب های اندروید،ویندوز و وب ارائه شده است و مهمترین ویژگی اضافه شده به نسخه جدید این نرم افزار قابلیت اشتراک پذیری میباشد.

معاون بازرگانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تصریح کرد: علاقه مندان با مراجعه به سامانه www.hamrahnoor.ir می توانند از خدمات این کتابخانه در حوزه علوم اسلامی و انسانی، علوم قرآنی و حدیثی، دانشگاهی و درسی بهره مند شوند.

کتابخانه همراه نور کتابخانه ای دیجیتال و برخط (آنلاین) است که حجم عظیمی ازکتب به زبانهای فارسی و عربی و سایر زبانها با در برگیری موضوعات گسترده نظیر احکام ، اخلاق ، عرفان ادبیات ، ادعیه و زیارات ، تاریخ و جغرافیا ، حدیث،حقوقو، کتابهای درسی و داستان شعر ، طب ، علوم سیاسی ، فقه و اصول، فلسفه و سیره معصومان را بر بستر موبایل وب و کامپیوتر ارائه مینماید.هدف از تولید این کتابخانه آسان سازی مطالعه و دسترسی به کتاب در هر نقطه و هر زمانی و فراهم نمودن امکان جستجو و پژوهش در این کتاب ها است.

از ویژگی های کتابخانه همراه نور میتوان به مطالعه آسان بدون محدودیت مکانی و زمانی ، ارائه ارزان گنجینه ای از کتب مورد نیاز کاربران ، سهولت در دسترسی یک جا به انبوهی از کتاب با موضوعات متنوع، جستجوی تخصصی بدون سردرگمی در انبوه اطلاعات و تتامین نظر کاربران و پژوهشگران با کاربری آسان و ابزار های پژوهشی اشاره کرد.

راه اندازی نسخه ویندوزی نرم افزار کتابخانه نور

راه اندازی نسخه ویندوزی نرم افزار کتابخانه نور

راه اندازی نسخه ویندوزی نرم افزار کتابخانه نور

راه اندازی نسخه ویندوزی نرم افزار کتابخانه نور

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار