با پايان رقابت 15 تيم از سراسر كشور
تيم قم با كسب بيشترين مدال بالاتر از ساير تيم‌هاي شركت كننده در پيكارهاي سبك گراتسان كونگ‌فو ايران به مقام قهرماني اين مسابقات دست يافت.
کد خبر: ۵۷۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹ 12 March 2018

به گزارش تابناک قم، سبک گراتسان به عنوان یکی از سبک‌های موفق و شاخص زیر مجموعه هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به روند موفقیت‌های خود در میادین کشوری ادامه داد و در پیکارهای سال 1396 قهرمانی ایران روی سکوی نخست ایستاد.

این در حالی است که مسابقات سبک کونگ‌فو گراتسان قهرمانی کشور به میزبانی هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان سمنان به انجام رسید و تیم منتخب گروه گراتسان قم مزد مدت‌ها تمرین و اردوهای متعدد آماده‌سازی خود را با کسب رتبه نخست بخش تیمی این رقابت‌ها به دست آورد.

در شرایطی که اعزام تیم منتخب قم در چهار رده سنی انجام گرفت، در ترکیب این تیم کونگ‌فوکاران مستعد و آینده‌دار رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در کنار کونگ‌فوکاران با تجربه رده سنی بزرگسالان به میدان رفتند و مجموعا 32 مدال طلا، نقره و برنز این پیکارها را درو کردند.

برای تیم کونگ‌فو گراتسان استان قم در رده سنی نونهالان محمدمتین رنجبران، علی روستا، سیدمحمدحسین شاهرخی، امیرطاها کریمی، محمدطاها شعبانی، ابوالفضل شجاعیان، حسن ساعدی، محمدمعراج زرین، ابوالفضل بختیاری، حسین کامرانی و محمدهادی کریمی در این رقابت‌ها به میدان رفتند.

همچنین در ترکیب تیم رده سنی نوجوانان قم امیرمهدی کریمی، محمد اکبرزاده، محسن مصطفی‌پور، محمدمهدی بهرام‌بیاتی، مهدی سلامتی، محمدامین مرادی، محمدحسن دوستین‌زاده، عرفان وفایی، ابوالفضل قادری و حسین زارع‌دوست برابر رقبا صف‌آرایی کردند.

تیم رده سنی جوانان قم با حضور میلاد خزایی، محمدحسن محرابی، وحید مظاهری‌پور و حسین بابایی رقابت کرد و برای تیم بزرگسالان کونگ‌فو گراتسان قم نیز ابوالفضل ولی و ابوذر چراغی به میدان رفتند، ضمن اینکه مربیگری تیم را محمدعلی کریمی مسوول سبک گراتسان قم به همراه سجاد خرابات انجام دادند و سرپرست این تیم عباس زرین بود.

تیم کونگ‌فو گراتسان هیأت قم به مربیگری محمدعلی کریمی برای دومین سال پیاپی قهرمان ایران شد، در حالی که دامغان از این پیکارها میزبانی کرد و بعد از تیم هیأت قم، تیم اصفهان نایب‌قهرمان شد و تیم سمنان (الف) روی سکوی سوم ایستاد، در حالی که این مسابقات با رقابت 15 تیم از سراسر کشور برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار