معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: باید باور کنیم که رسانه هویت و فرهنگ جامعه را می سازد.
کد خبر: ۵۷۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱ 13 March 2018

 

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سعید روستا آزاد در چهارمین نشست سالانه مبلغان رسانه ای و پیش نشست نخستین اجلاسیه فضلاء و روحانیون رسانه ای حوزه های علمیه با بررسی جایگاه رسانه دینی عنوان کرد: رسانه ها امروز جزئی از زندگی بشر شده و به محیط خانواده ها و جوامع نفوذ کرده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: در واقع رسانه ها ابعاد مختلفی از زندگی بشری را در بر گرفته و اثر گذار می باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما تاکید داریم که واژه‌های مبلغ رسانه ای یا مجازی را به کار بگیریم و مبلغان با فعالیت های رسانه ای به میدان تبلیغ وارد شوند.

حجت الاسلام روستا آزاد بیان کرد: اگر مبلغین و طلاب، علم رسانه ای را بشناسند توان و ظرفیت لازم را برای تبلیغ در جامعه به دست می آورند.

وی تصریح کرد: پیام رسان دین نمی تواند تنها به شیوه های سنتی اکتفاء نماید و باید با روش های نوین تبلیغاتی و ابزار پیشرفته به تبلیغ دین بپردازد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد: بخش زیادی از جامعه هدف تبلیغ و مخاطبان را جوانان تشکیل می دهند و اگر مبلغی با ابزارهای نوین تبلیغی و رسانه ای آشنا نباشد نمی تواند با جوانان ارتباط کارآمدی برقرار سازد.

وی بیان کرد: در روند تبلیغ مشکلات زیادی وجود دارد و مبلغان باید با صبر و شکیبایی دست به تلاش بزنند و اشکالات و ضعف ها را بشناسند.

حجت الاسلام روستا آزاد گفت:آموزه های دینی را می توان در قالب رسانه های مدرن و پیشرفته به جامعه منتقل کرد.

وی افزود: در جامعه مشکلات و آفات و بدبینی ها و آسیب های زیادی وجود دارد و مکتب اهل بیت(ع) می تواند بخش زیادی از این دغدغه ها را رفع نماید.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در دنیای سیاست نیز وجود بدبینی ها موجب می شود که گاهی صدای جریان مخالف خود را اگر حق باشد نشنویم در حالی که می توان با نگاهی مثبت ارتباطی سازنده ایجاد کرد.

وی عنوان کرد: مبلغین توان لازم را دارند که جامعه ای سالم و پویا و با نشاط بسازند به شرط اینکه نیازسنجی کنند و با نیازهای روز آشنا باشند و امیدوارانه و با نگاهی وسیع به تبلیغ بپردازند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار