فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد
فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه در شب چهارشنبه آخر سال اجازه بی نظمی و ناهنجاری به کسي داده نخواهد شد، گفت: هدف پليس، مدیریت اجتماعی مأموریت شب چهارشنبه آخر سال است.
کد خبر: ۵۷۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴ 13 March 2018

به گزارش تابناک قم، کاظم مجتبایی در آیین صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش شکوهمندانه و مقتدرانه کارکنان این فرماندهی در سال 96، اظهار کرد: طی سال جاری در حوزه‌های مختلف ماموریتی پلیس، شامل ترافیکی، امنیتی و انتظامی شاهد موفقیت‌های خوبی بودیم.

فرمانده انتظامی استان قم افزود:امسال در حوزه مسائل اجتماعی تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفت و ارتباطات بسیار خوبی با بخش‌های علمی، مراکز حوزوی و بیوت مراجع معظم تقلید برقرار شد.

وی با بیان اینکه بخش‌های علمی، اجرایی، اداری و امنیتی استان در بسیاری از ماموریت‌ها به توانمندی پلیس تکیه کرده و این بزرگترین دستاوردی است که از سال‌های گذشته آغاز و در سال‌ جاری به بالاترین حد خود رسیده است، ابراز کرد: امیدواریم در سال‌های آتی نیز رویکرد کسب اعتماد عمومی استمرار داشته باشد.

مجتبایی در ادامه به موضوع چهارشنبه آخر سال پرداخت و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، طرح کنترلی و چگونگی استقرار کارکنان در ۵۰ نقطه از شهر مشخص شده است.

وی با بیان اینکه هدف پلیس مدیریت اجتماعی مأموریت شب چهارشنبه آخر سال است، تاکید کرد: ممکن است افراد سابقه دار هدفمند و با برنامه بخواهند نظم جامعه را به هم بریزند اما پلیس با توجه به اقتدار، توانمندی و هوشمندی اطلاعاتی اجازه بی نظمی و ناهنجاری را به کسی نمی‌دهد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به تعطیلات ایام نوروز، گفت: با توجه به اینکه در مدت مذکور هسته مرکزی شهر شلوغ است، پلیس با درایت این موضوع را مدیریت کرده و همچنین اقدامات پیش دستانه در حوزه دستگیری سارقان و معتادان را نیز از مدت‌ها قبل آغاز کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار