معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم:
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با بیان اینکه ظرفیت‌های هنری استان قم باید به 23 میلیون زائر این استان معرفی شود، عنوان کرد: باید از ظرفیت زائران و مسافران به شیوه مطلوب برای تقویت هنرمندان استفاده کنیم.
کد خبر: ۵۷۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 13 March 2018

به گزارش تابناک قم، یونس عالی‌پور دوشنبه شب در مراسم اختتامیه نمایشگاه هنرهای اسلامی که در کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه‌ها می‌تواند در تقویت حرکت هنرمندان تاثیر بسیاری را به دنبال داشته باشد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا کالاهای بی‌کیفیت از بازار خارج شود تا بتوانیم کالاهای ایرانی را جایگزین آن‌ها کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه‌های مختلف هنری باید در نقاط مختلف استان قم برپا شود، تصریح کرد: نمایشگاه دائمی استان قم نیز می‌تواند در اختیار هنرمندان قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم خاطرنشان کرد: کار هنرمندان از عمق جان برمی‌خیزد به همین علت به دل می‌نشیند اما همگان باید تلاش کنیم تا بازار مورد نیاز هنرمندان را تامین کرده و بستر توسعه کار آن‌ها را فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های هنری استان قم باید به 23 میلیون زائر این استان معرفی شود، عنوان کرد: باید از ظرفیت زائران و مسافران به شیوه مطلوب برای تقویت هنرمندان استفاده کنیم.

عالی‌پور ضمن تقدیر از مشارکت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در راستای برپایی نمایشگاه هنرهای اسلامی مطرح کرد: امیدواریم با افزایش هماهنگی‌ها بتوانیم در مناسبت‌های دیگر از جمله نیمه شعبان نیز چنین نمایشگاه‌هایی برپا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نتیجه حرکت‌های کنونی در آینده نزدیک مشخص می‌شود، تصریح کرد: دستاوردهای کنونی از جمله برپایی نمایشگاه هنرهای اسلامی کم‌نظیر است اما امیدواریم این فعالیت‌ها توسعه داشته باشد چراکه جای برخی از هنرها از جمله فرش خالی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار