جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قم خبر داد
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قم گفت: نیروی انتظامی استان با هر گونه ناهنجاری در چهارشنبه سوری برخورد می‌کند و پلیس در 50 نقطه شهر قم استقرار خواهد داشت.
کد خبر: ۵۷۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 13 March 2018

به گزارش تابناک قم،صیاد درویشی اظهار کرد: به صنوف استان که مواد اشتعال زا و مواد اولیه برای تولید مواد منفجره می‌فروشند هشدار دادیم، همچنین با اداره کل آموزش و پرورش استان قم در زمینه کاهش آسیب‌های چهارشنبه سوری همکاری داریم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان قم با هر گونه ناهنجاری در چهارشنبه سوری برخورد می‌کند، پلیس در آن روز در 50 نقطه شهر قم استقرار خواهد داشت و از فناوری‌های نوین برای کنترل شهر هم استفاده خواهد کرد تا بر هر گونه اقدام غیرقانونی اشراف داشته باشد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قم افزود: تعدادی از مجرمین حرفه ای را طی روزهای اخیر دستگیر کردیم و جلوی اقدامات آن‌ها برای ناامنی در چهارشنبه سوری گرفتیم.

درویشی با اشاره به برخورد با افراد متخلف در چهارشنبه سوری اظهار کرد: افرادی که دست به ناامنی بزنند دستگیر خواهند شد و خودروهای آن‌ها به پارکینگ انتقال پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: خانواده‌ها در شب چهارشنبه آخر سال باید از فرزندان خودشان به خصوص کودکان مراقبت کنند، نقش آن‌ها در این زمینه تاثیر گذار است و آگاهی خانواده‌ها آسیب‌های چهارشنبه سوری را به شدت کم می‌کند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قم افزود: ما مخالف شادی مردم نیستیم، اما نمی‌خواهیم این شادی‌ها منجر به خسارت‌هایی شود که تا پایان عمر نیز قابل جبران نباشد، تمرکز جدی نیروی انتظامی در چهارشنبه آخر سال بر برخورد با مخلان نظم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته آسیب‌های جدی در استان قم در خصوص چهارشنبه سوری نداشتیم، البته هر سال روند این آسیب‌ها به لحاظ کیفی با همکاری مردم و نهادهای امدادی کاهش پیدا کرده است، امسال امیدواریم در چهارشنبه سوری شاهد کمترین آسیب در شهر قم باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار