رئیس ستاد اقامه نماز استان قم مطرح کرد
رئیس ستاد اقامه نماز استان قم گفت: باید حد ترخص در محورهای مختلف استان مشخص شود تا مردم بدانند که از چه نقطه ای به بعد نماز شکسته می‌شود.
کد خبر: ۵۷۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 13 March 2018

به گزارش تابناک قم، محمد خامه یار عصر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به وضعیت اقامه نماز در شهرک‌های صنعتی قم اظهار کرد: در کمتر کارخانه ای در این شهرک‌ها نماز جماعت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در تمام مدارس استان قم، نماز جماعت توسط روحانیون اقامه می‌شود، این مساله را در کمتر استانی شاهد هستیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم افزود: اجلاس نماز استان با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی استان قم به صورت خوب برگزار شد، کیفیت برگزاری این اجلاس حتی بهتر از اجلاس سراسری نماز بود و منابع مالی برگزاری اجلاس نماز استان قم از اعتبارات استانی تامین شد.

خامه یار با اشاره به وضعیت برگزاری نماز جماعت در مدارس استان قم اظهار کرد: در مدارسی که خود مدیران و معلمان در نماز جماعت شرکت می‌کنند، آمار شرکت دانش آموزان در نماز بالا است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سفر به استان قم به محرومیت منطقه نیروگاه اشاره کردند و باید امکانات بیشتری به منطقه داده شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم افزود: کتابی در خصوص نقش نماز در سلامت کار اداری توسط مرکز تخصصی نماز تالیف شده است.

خامه یار با اشاره به وضعیت میدان نماز اظهار کرد: میدانی در شهر قم به نام نامگذاری شده، اما هنوز المان این میدان ساخته نشده است، همچنین تبلیغات میدانی در خصوص نماز در سطح استان قم صفر است.

وی ادامه داد: در بوستان‌هایی در قم که وسعت زیادی دارند، باید نماز جماعت در ایام نوروز برگزار شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم افزود: در هتل‌های از استان وضعیت نمازخانه‌ها خوب نیست و باید شاهد بهبود وضعیت این نمازخانه‌ها در آینده باشیم.

خامه یار با اشاره به اقدامات ستاد اقامه نماز اظهار کرد: هر اقدامی که این ستاد به خوبی انجام شده، حاصل همدلی دستگاه‌های مختلف اجرایی بوده است.

وی ادامه داد: وضعیت نمازخانه‌های استان قم به مراتب بهتر از نمازخانه‌های استان‌های مجاور است، 150 نمازخانه بین راهی در استان قم داریم که این نمازخانه‌ها متعلق به بخش خصوصی و نهادهای دولتی مختلف است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم در پایان خاطرنشان کرد: باید حد ترخص در محورهای مختلف استان مشخص شود تا مردم بدانند که از چه نقطه ای به بعد نماز شکسته می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار