رئيس هیأت دوچرخه‌سواري استان قم خبر داد
رئيس هیأت دوچرخه‌سواري استان قم از اعزام ركاب‌زنان قم به سرزمين راهيان نور و مشخص شدن نفرات برتر دو رده سني پيكارهاي انتخابي دوچرخه‌سواري كوهستان در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 13 March 2018

به گزارش تابناک قم، محمدکاظم حججی اظهار کرد: مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان انتخابی قم در رشته کراس کانتری به میزبانی بوستان تفریحی ورزشی جوان قم به انجام رسید و شرکت کنندگان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر مسابقه دادند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ارسال بخش‌نامه برگزاری نخستین مرحله مسابقات لیگ کوهستان دوچرخه‌سواری کشور و انتخابی تیم ملی مردان و بانوان توسط فدراسیون دوچرخه‌سواری، این هیأت اقدام به هماهنگی‌های لازم برای برگزاری رقابت‌های انتخابی استان برای شناسایی برترین‌ها به منظور اعزام به لیگ کشور در رشته کوهستان کرد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم با بیان اینکه محمد جعفری مسوولیت کمیته کوهستان این هیأت را بر عهده دارد، افزود: از تمامی رکاب‌زنان متخصص رشته کوهستان و همچنین همه علاقمندان به این رشته که توانایی و آمادگی کافی برای حضور در این مسابقات داشتند به منظور شرکت در انتخابی استان دعوت شد.

وی در ادامه با اشاره به نفرات برتر این رقابت‌ها، ابراز کرد: در رده سنی جوانان این رقابت‌ها علی لطفی در جایگاه نخست ایستاد، ابوالفضل سرکشیکیان و میلاد ایرانی دوم و سوم شدند، ضمن اینکه در رده بزرگسالان علی جان‌قلی و علی مومنی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم در ادامه از برنامه‌ریزی این هیأت برای یک اعزام فرهنگی ورزشی خبر داد و افزود: در این زمینه پیگیر هماهنگی‌های لازم برای اعزام رکاب‌زنان علاقمند به اردوی راهیان نور هستیم و برنامه ما از 26 تا 29 اسفند ماه پیش‌بینی شده است.

وی در پایان به برگزاری یک همایش دوچرخه‌سواری در قم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با تلاش بخش بانوان هیات، همایش و مسابقه دوچرخه‌سواری ویژه بانوان قم نیز به میزبانی بوستان تفریحی ورزشی نرگس واقع در منطقه صدوق قم برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار