مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: ه۴۰۵ واحد مسکن برای جانبازان حدود چهار سال گذشته در حال آماده شدن بوده اما عملیاتی نشده بود که سال گذشته توانستیم این ۴۰۵ واحد را به بهره‌برداری برسانیم.
کد خبر: ۵۷۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 13 March 2018

به گزارش تابناک قم، سردار سید جواد هاشمی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی اداره کل بنیاد شهید استان اظهار داشت: بیش از هفت هزار اردو اعم از مشهدالرضا و دیگر مراکز در این بخش توسط این اداره کل انجام‌شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های بخش آموزش، افزود: سه هزار و 40 نفر در بخش آموزش و 150 مورد شاهد تحت پوشش آموزش قرار گرفته‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از عدم حضور مدیران استانی در تشییع شهدا انتقاد کرده و گفت: هیچکدام از مدیران استانی در تشییع شهدای مدافع حرم حضور ندارند و این جای تأسف است، به دلیل اینکه شهدا جان خود را برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) و اسلام فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در سطح استان 77 گلزار وجود دارد که گلزار علی بن جعفر با 3 هزار و 500 شهید جز گلزارهای ملی به شمار می‌رود.

هاشمی به مسکن جانبازان اشاره و ابراز کرد: 405 واحد مسکن برای جانبازان حدود چهار سال گذشته در حال آماده شدن بوده اما عملیاتی نشده بود که سال گذشته توانستیم این 405 واحد را به بهره‌برداری برسانیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار