مدیرکل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: در تمام مدارس استان نماز جماعت با حضور روحانیون اقامه می‌شود.
کد خبر: ۵۷۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹ 14 March 2018

به گزارش تابناک قم، حمید رضا شیخ الاسلام در جلسه ستاد اقامه نماز استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به وضعیت فرهنگی مدارس استان قم اظهار کرد: در تمام مدارس استان با حضور روحانیون نماز جماعت اقامه می‌شود، در مدارس استان قم سه شعار نماز، قرآن و احترام به والدین را دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: نمازخانه‌های مدارس استان قم در چند سال اخیر تجهیز شدند، همچنین فضاسازی‌های لازم هم در این نمازخانه‌ها صورت گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: تربیت، شناخت ارزش‌ها به صورت فراگیر است و در این راستا شرکت دانش آموزان در نمازهای جماعت در مدارس استان به صورت اختیاری است.

شیخ الاسلام با اشاره به وضعیت اسکان در مدارس استان قم اظهار کرد: در ایام نوروز در تعدادی از این مدارس اسکان مسافرین را خواهیم داشت، آمار اسکان در مدارس استان قم در این ایام حدود 500 هزار نفر است، تراکم حضور مسافرین در این استان در روزهای 28 و 29 اسفند است.

روح الله شاه نظری مدیر امور رفاهی زائرین استانداری قم در ادامه این جلسه گفت: در طول سال حدود 23 میلیون زائر داخلی و خارجی در این استان حضور پیدا می‌کنند.

ابوالفضل جمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان قم با اشاره به وضعیت مساجد بین راهی استان قم اظهار کرد: از این مساجد به صورت مستمر بازدید داریم و تعدادی از مساجد بین راهی استان قم را تجهیز کردیم.

وی ادامه داد: تمام راهدارخانه‌ها را آماده کردیم تا امکان اقامه نماز و حتی اسکان برای مسافرین در این اماکن فراهم باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان قم افزود: بیلبوردها در محورهای استان به بخش خصوصی واگذار شده است، نصب بنر در این بیلبوردها در خصوص امور فرهنگی نیاز به تامین اعتبار دارد.

جمالی در پایان با اشاره به وضعیت مجتمع‌های بین راهی استان قم خاطرنشان کرد: وضعیت نمازخانه‌ها در این مجتمع‌ها برای اقامه نماز مطلوب است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار