سرپرست هیأت ورزش‌هاي همگاني استان قم خبر داد
سرپرست هیأت ورزش‌هاي همگاني استان قم از برنامه‌ريزي اين هیأت براي برگزاري جشنواره ماهيگيري خانوادگي در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۹ 14 March 2018

به گزارش تابناک قم، حسین رادپور اظهار کرد: برنامه‌ریزی برگزاری جشنواره بزرگ ماهیگیری خانوادگی در هیأت ورزش‌های همگانی استان قم صورت گرفته و این جشنواره با همکاری برخی از ارگان‌ها در بیست و پنجمین روز اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین جمعه سال 1396 و از ساعت 8 تا 11 صبح در بوستان تفریحی ورزشی جوان واقع در بلوار امام علی (ع)، این جشنواره با حضور تمامی علاقمندان برگزار می‌شود و همزمان با آن شاهد طبخ آبزیان و غذاهای دریایی نیز خواهیم بود.

سرپرست هیأت ورزش‌های همگانی استان قم افزود: جلسه انجمن ماهیگیری ورزشی کشور و رؤسای کمیته‌های این رشته جذاب ورزش همگانی در قالب گردهمایی انجمن‌ها و کمیته‌های استانی فدراسیون ورزش‌های همگانی در موزه دفاع مقدس برگزار و راهکارهای توسعه این رشته بررسی شد.

وی در ادامه از حضور نمایندگان قم در دوره مدرسی درجه سه رشته پیلاتس با حضور مدرسان خارجی خبر داد و افزود: این دوره‌ از 25 تا 29 فروردین ماه در تهران برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در دوره، باید با معرفی نامه هیات ورزش‌های همگانی استان در آن شرکت کنند.

رادپور همچنین به برگزاری یک دوره داوری اشاره و عنوان کرد: دوره داروی درجه سه ویژه آقایان در اسفند ماه به مدت 30 ساعت در مدت سه روز در تهران برگزار شد و همانند دوره مدرسی پیلاتس آقایان، یک دوره ویژه بانوان نیز در دهه سوم فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.

وی سپس به راه‌اندازی رشته پیرامید اشاره و ابراز کرد: دوره آموزشی رشته پیرامید که به ورزش گروهی هماهنگ معروف است، با دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان در بهمن ماه برگزار شد و شرکت کنندگان در فرهنگسرای جوان و سالن فرهمندموحد قم آموزش دیدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار