رئیس پلیس راهور قم:
رئیس پلیس راهور قم گفت: سردرگمی زائران در نقاط مرکزی شهر ترافیک را افزایش می‌دهد اما امیدواریم با استفاده از تابلوهای راهنمای مسیر و معرفی نقاط مهم استان به زائران بتوانیم نسبت به سال گذشته وضعیت ترافیکی مطلوب‌تری داشته باشیم.
کد خبر: ۵۷۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۳ 15 March 2018

به گزارش تابناک قم، احمد پوربافرانی در گفت‌و گوی ویژه خبری شبکه نور با بیان اینکه رزمایش نوروزی پلیس راهور روز پنجشنبه در قم برگزار می‌شود، اظهار کرد: تدابیر لازم اندیشیده شده است تا کمتر مشکل ترافیکی را در عید نوروز امسال داشته باشیم.

وی اضافه کرد: سردرگمی زائران در نقاط مرکزی شهر ترافیک را افزایش می‌دهد اما امیدواریم با استفاده از تابلوهای راهنمای مسیر و معرفی نقاط مهم استان به زائران بتوانیم نسبت به سال گذشته وضعیت ترافیکی مطلوب‌تری داشته باشیم.

فرمانده پلیس راهور قم با اشاره به برگزاری مراسم سال تحویل در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور جمع قابل توجهی از زائران و شهروندان تصریح کرد: در زمان برنامه سال تحویل برای مناطق اطراف حرم مطهر برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و در بلوار زائر نیز محدودیت‌هایی خواهیم داشت.

همچنین، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این گفت‌وگو با بیان اینکه امسال نیز همانند سال‌های گذشته آموزش و پرورش در ستاد تسهیلات زائرین استان قم مشارکت لازم را خواهد داشت، اظهار کرد: برای ارائه اسکان به فرهنگیان کشور در قم برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

حمیدرضا شیخ الاسلام با اشاره به اینکه اولویت ارائه اسکان در مدارس آموزش و پرورش با فرهنگیان است، اضافه کرد: اگر ظرفیت اماکن اقامتی استان تکمیل شود و مسؤولان استان درخواست داشته باشند می‌توانیم از ظرفیت مدارس برای مسافران و زائران نوروزی استفاده کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار