عضو شورای شهر قم مطرح کرد
عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اعتراض تاکسی‌داران به شرایط امروز حمل و نقل شهر گفت: هر روز تاکسیرانان زیادی در شورا برای اعتراض حضور پیدا می‌کنند و باید در این زمینه به دنبال تجمیع خدمات باشیم.
کد خبر: ۵۸۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 17 March 2018

به گزارش تابناک قم، روح‌الله امراللهی در چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جللای و با حضور قائم مقام و برخی معاونین شهردار در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه سهم شرکت‌های حمل و نقلی و اینترنتی 6.5 درصد و 1.5 درصد سهم سازمان تاکسیران بود اظهار کرد: پیشنهاد شد که 6.5 درصد تا 11.5 درصد افزایش پیدا کند تا بتوانند در کوتاه مدت تامین مالی انجام دهند و در بلند مدت کمکی به رانندگان شود.

وی با تاکید بر اینکه کمیسیون عمران و حمل و نقل با این پیشنهاد شهرداری مخالفت کرده است تصریح کرد: رانندگان تاکسی در شهر قم مشکلات زیادی دارند و هر روز هم تاکسیرانی به هزینه‌های آنها اضافه می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اعتراض تاکسی‌داران به شرایط امروز حمل و نقل شهر گفت: هر روز تاکسیرانان زیادی در شورا برای اعتراض حضور پیدا می‌کنند. چرا تاکسیرانی شرکت‌های زیادی را در شهر قم ایجاد کرده است در حالی که خدمات می‌تواند تجمیع یافته و هزینه تاکسی‌داران کاهش پیدا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار