در مرحله نهايي ليگ دسته اول صورت مي‌گيرد
بانوان فوتساليست استان قم براي كسب مجوز نخستين صعود به ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور در مرحله نهايي ليگ دسته اول با حريفان خود رقابت مي‌كنند.
کد خبر: ۵۸۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 18 March 2018

به گزارش تابناک قم، تیم‌های فوتسال بانوان پارس‌آراء، جنوب غرب تهران، پدیده بوشهر، متین فرخ‌شهر، هیأت فوتبال مریوان، پیشرو تکین تهران و کاسپین قزوین حریفان تیم بانوان جواهری ایوبی قم در مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور هستند.

مراسم قرعه‌کشی و جلسه هماهنگی بازی‌های مرحله بعد فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتسال زنان کشور با حضور نمایندگان تیم‌های صعود کننده از مرحله مقدماتی در حضور مسوولان امور بانوان سازمان لیگ فوتسال ایران برگزار شد تا تیم‌ها در جریان بازی‌های این مرحله قرار بگیرند.

این در حالی است که تیم‌های پارس‌آراء شیراز و جنوب غرب تهران از گروه نخست مقدماتی، تیم‌های پدیده بوشهر و متین فرخ‌شهر از گروه دوم، تیم‌های هیأت مریوان و جواهری ایوبی قم از گروه سوم و تیم‌های پیشرو تکین تهران و کاسپین قزوین از گروه چهارم به این مرحله رسیده‌اند.

تیم فوتسال بانوان جواهری ایوبی قم در گروه سوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها ابتدا میزبان بازی‌های نیم‌فصل نخست بود و برای انجام بازی‌های دور برگشت به شهر فسا سفر کرد تا در مجموع به عنوان تیم دوم این گروه مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها را کسب کند.

در این گروه تیم‌ هیأت مریوان با کسب هشت برد، بدون تساوی، دو باخت، 51 گل زده، 31 گل خورده و 24 امتیاز در صدر ایستاد و تیم فوتسال بانوان جواهری ایوبی قم با کسب 6 برد، یک تساوی، سه باخت، 31 گل زده، 27 گل خورده، تفاضل گل مثبت چهار و 19 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد.

همچنین تیم‌های فرهنگ و ایثار ایرانیان تهران با 13 امتیاز و تفاضل گل مثبت دو، هیأت فوتبال آمل با 13 امتیاز و تفاضل گل منفی پنج، نفت امیدیه با 10 امتیاز و شاهد فسا با 9 امتیاز در رتبه‌های سوم تا ششم جدول رده‌بندی گروه سوم مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتسال زنان ایران جای گرفتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار