نايب‌رئيس هيات سه‌گانه استان قم:
نايب‌رئيس هيات ورزش‌هاي سه‌گانه استان قم نداشتن محل تمرين را مهمترين دليل ناكامي بانوان قم در مسابقات دوگانه قهرماني كشور عنوان كرد.
کد خبر: ۵۸۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 18 March 2018

به گزارش تابناک قم، مسابقه دوگانه قهرمانی بانوان ایران در رشته‌های دوومیدانی و دوچرخه‌سواری همزمان با مرحله پایانی رقابت‌های فصل 1396 لیگ زنان کشور در حضور رئیس اتحادیه جهانی ورزش سه‌گانه به میزبانی تهران به انجام رسید.

در شرایطی که ماریسول کاسادو رئیس اتحادیه جهانی سه‌گانه و عضو اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به همراه معاون اجرایی خود یعنی آلفردو سانچز از نزدیک برگزاری رقابت‌های دوگانه بانوان قهرمانی کشور و مرحله سوم لیگ سراسری بانوان کشور را زیر نظر داشت، اما بانوان قمی از این رقابت‌ها دست خالی بازگشتند.

تیم بانوان هیأت ورزش‌های سه‌گانه استان قم در حالی به این مسابقات اعزام شد که ترکیب آن را ورزشکاران دو رده سنی امید و بزرگسالان تشکیل می‌دادند و در رده سنی امید آرزو تنباکویی، زهرا احمدی و شیما ابوالحسنی و در گروه بزرگسالان زینب قنبری، زینب عظیمی و مژگان کهن نفرات عضو تیم بانوان هیأت قم بودند.

این در حالی است که نایب‌رئیس هیأت ورزش‌های سه‌گانه استان قم به همراه چند نماینده دیگر قم نظیر مریم قنبری، سعادت تقی‌ملا، سعیده ضرابی، معصومه ضرابی و سپیده مظفری‌منفرد جزو داوران قمی قضاوت کننده در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور بودند.

اما این تیم بانوان هیات سه‌گانه قم بدون کسب عنوان از این رقابت‌ها بازگشت و نایب‌رئیس این هیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تیم ما در حالی به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شد که سطح این دوره از مسابقات خیلی عالی و دور از انتظار بود.

زهرا اسدی در تشریح دلایل نتیجه نگرفتن تیم منتخب بانوان هیات سه‌گانه قم از این پیکارها، خاطرنشان کرد: ما محل تمرین نداریم، ضمن اینکه بچه‌های تیم ما بدون تمرین دوچرخه‌سواری به این مسابقات اعزام شدند، در حالی که فقط چند جلسه تمرین در بوستان غدیر داشتیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار