مديركل امور تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم خبر داد
مديركل امور تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از ثبت‌نام مبلغان در سامانه سمتا تا 28 اسفند امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 18 March 2018

به گزارش تابناک قم ،حجت‌الاسلام یحیی کمال امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اعزام مبلغان در ایام اعتکاف اظهار کرد: ثبت‌نام‌ها از روز 15 اسفند امسال آغاز شده و تا روز 28 اسفند امسال ادامه دارد و مبلغان از 10 تا 13 فروردین سال 97 به مدت چهار روز به مکان‌های اعتکاف اعزام می‌شوند تا برنامه‌های تبلیغی خود را ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 184 نفر برای اعتکاف ثبت‌نام کردند و به میزانی که سازمان‌ها درخواست کنند اعزام مبلغان به مساجد سراسر کشور در دستور کار قرار می‌گیرد و محدودیت اعزام وجود ندارد.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به محورهای تبلیغی مبلغان گفت: تفسیر و معارف قرآن نخستین موضوع است که بر این اساس مردم در زمینه قرآن آشنایی بیشتری پیدا می‌کنند که این امر در زندگی آنها تأثیر مثبت به همراه دارد.

وی یادآور شد: زندگانی اهل بیت(ع)، مسائل اخلاقی و معنوی از دیگر مباحث مورد نظر مبلغان است و همچنین مبلغان به برگزاری دعا، زیارت‌ها و مراسم معنوی می‌پردازند.

کمال تبیین فضائل امام علی(ع) و سیره حضرت را از مباحث مهم دیگر مبلغان در این ایام ذکر کرد و افزود: بحث ولایت و ولایت فقیه و اهمیت رهبری و حکومت از مباحثی است که در این دوره مبلغان بر آن تأکید دارند و در زمینه تبیین معضلات، آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارها نیز مباحثی ارائه می‌شود تا بتوانند در این زمینه رسالت خود را به طور مطلوب انجام دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار