رئیس فوریت های پزشکی قم:
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قم با اشاره به آغاز طرح امداد نوروزی از 24 اسفند امسال گفت: در سه روز نخست اجرای این طرح تا ساعت 14 امروز در تصادفات جاده ای و شهری قم متاسفانه 2 تن کشته و 223 تن نیز زخمی شده است.
کد خبر: ۵۸۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲ 18 March 2018

به گزارش تابناک قم، دکتر محمد شهیدی افزود: در نخستین روز اجرای طرح نوروزی امسال( 24 اسفند) 92 تن در تصادفات شهری و جاده ای قم مصدوم شدند که از این تعداد
49 مصدوم توسط نیروهای اورژانس منتقل شدند.

وی با بیان اینکه دومین روز اجرای طرح(25 اسفند) 2 کشته و 59 در حوادث شهری و جاده ای قم به ثبت رسیده است ادامه داد: ساعت 5 و 53 دقیقه بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در محور قم- تهران و آتش سوزی ناشی از آن یک تن به طور کامل در آتش سوخت و جان خود را از دست داد و یک تن نیز مصدوم شد ضمن اینکه برخورد سه دستگاه خودروی سنگین در جاده قدیم قم – تهران منجر به کشته شدن یک تن شد.

شهیدی، تعداد مصدومین تصادفات شهری سومین روز اجرای طرح نوروزی را 65 تن و تعداد مصدومان جاده ای را هفت تن اعلام کرد و اظهار داشت: از 65 مصدوم تصادفات شهری 33 تن به صورت سرپایی درمان و 32 تن توسط ماموران اورژانس قم به بیمارستان منتقل و تمام هفت مصدوم تصادفات جادی نیز به بیمارستان انتقال داده شدند.

همزمان با فرارسیدن سال جدید، طرح امداد نوروزی اورژانس 115 قم از 24 اسفند سال 96 آغاز و تا 15 فروردین سال 97 ادامه خواهد داشت.

اورژانس 115 قم با 300 نفر نیروی عملیاتی، ستادی و مدیریتی به صورت تمام وقت در خدمت زائران و مسافران است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار