با پرداخت بدهی 300 میلیونی صورت گرفت؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از پرداخت بدهی 300 میلیونی 30 نفر از زندانیان قم از محل موقوفات خاص و آزادی آنها در آستانه سال نو خبر داد.
کد خبر: ۵۸۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲ 18 March 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم اظهار کرد: با عنایات الهی و از محل موقوفاتی با نیت کمک به زندانیان، بدهی 300 میلیونی 30 نفر از زندانیان استان قم پرداخت و در آستانه شب عید، این افراد آزاد شدند.

وی افزود: برای این منظور مبلغ 150 میلیون تومان از محل درآمد موقوفات مربوطه برای پرداخت 300 میلیون تومان بدهی این افراد هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه پیش از پرداخت بدهی، جلسات مختلفی با حضور طلبکاران برگزار شده بود گفت: با تشکیل گروه مددکاری و طی گفت‌وگو با این افراد، تصمیم بر این شد که بخشی از بدهی توسط طلبکاران بخشیده و مابقی نیز از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه پرداخت شود.

وی ادامه داد: طلبکاران این افراد همکاری خوبی با اوقاف داشتند و به طور میانگین 30 تا 80 درصد مبالغ بدهی‌ها بخشیده شد به این ترتیب با 150 میلیون تومان اعتبار، بدهی 300 میلیونی این 30 نفر تسویه شد.

حسینی مقدم خاطرنشان کرد: نکته جالب در مورد افراد زندانی آزاد شده این بود که هیچ یک از آنها تا لحظه آزادی از این اقدام خبر نداشتند و به یکباره از آن مطلع شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم عنوان کرد: دو برادر زندانی بعد از 4 سال به واسطه این اقدام آزاد شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار