رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی روند تغییرات دمایی در نقاط مختلف استان، افزایشی خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳ 18 March 2018

به گزارش تابناک قم،محمدرضا قاضی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 6 درجه و 21 درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم هشت درجه و 27 درجه است.

قاضی با بیان اینکه فردا آب و هوای استان صاف در بعد از ظهر افزایش موقت ابر، گاهی همراه با وزش باد است، گفت: در روز سه شنبه آب و هوای استان قم صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: در روز سه شنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان 9 درجه و 28 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 6 درجه و 20 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 43 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با دو درجه و منطقه کوه سفید با 21 درجه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار