در ویژه نامه نوروزی نشریه صفاییه بخوانید
پایان لاریجانی در قم، چرایی افزایش کجروی در منطقه پرمهاجر نیروگاه قم، بررسی عملکرد شهردار اصفهانی قم پس از 23 ماه اشتغال، نظرسنجی از روزنامه نگاران و مدیران قم درباره عملکرد نشریه صفاییه، آداب و رسوم و لباس مردم قم، راهنمای خرید خانه در قم، آمارهای کمی و کیفی قم تا سال 96 و... از مهم ترین عناوین منتشر شده در این ویژه نامه می باشد.
کد خبر: ۵۸۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۲ 19 March 2018

به گزارش تابناک قم، ویژه نامه نوروزی نشریه صفاییه استان قم منتشر شد.

برای دومین بار در استان قم و اولین بار در نشریات استانی کشور، نشریه صفاییه قم به سیاق روزنامه های سراسری همراه با آخرین شماره پایان سال خو یک مجلد پرشمار از صفحات و مطالب در قالبهای متنوع مصاحبه، خبر تحلیل گزارش عکس و مرور خبرها و نظرهای سالی که گذشت را بصورت یک مجله نوروزی منتشر کرده است.

قم فقط شهر زیارتی نیست/ قم 97 و 4 چالش جدی !!!

عبدالله باقری مدیر مسول این نشریه خبر داده است که تجمیع خبرها و نظرهای یک سال، آمارهای کمی و کیفی، تحلیل آنها، یادداشت های صاحبنظران همراه با بخش های سرگرمی و ادبیات بصورت یک مجلد با کیفیت چاپ مطلوب، قابلیت آرشیو را برای سازمانها، پژوهشگران، مخاطبان، روزنامه نگاران و.. داشته و میتواند فرصتی باشد برای مخاطبان تا در ایام نوروز سرگرمی چند بعدی ( سیاست فرهنگ اقتصاد ادبیات هنر و..) را خارج از شکل و شمایل خبرهای خشک و رسمی مطالعه یا مرور نمایند.

ویژه نامه نوروزی صفاییه قم در 80 صفحه بصورت رنگی منتشر شده است.

قم و 4 چالش بزرگ سال 97, هیجان جمهور( پایان لاریجانی در قم) درباره فراز و فرود و آینده علی لاریجانی در عرصه سیاست قم و کشور، پژوهشی در باره چرایی افزایش کجروی در منطقه پرمهاجر نیروگاه قم در مقایسه با یک منطقه مهاجر نشین دیگر( شهر قایم)، بررسی عملکرد شهردار اصفهانی قم پس از 23 ماه اشتغال، امپراطوری گدایان مدرن، 7 ابرچالش در سال 97 ایران، قم گردی و معرفی محلات و اماکن قم، وضعیت سواد آموزی در قم، نظرسنجی از روزنامه نگاران و مدیران قم درباره عملکرد نشریه صفاییه ضعفها و قوتها، مرور جشنواره فیلم فجر، مصاحبه با دو عضو شورای شهر قم، آداب و رسوم و لباس مردم قم، راهنمای خرید خانه در قم، جدول و مسابقه با 100.000 تومان جایزه، سفر به سرزمین ناریا، مقاله درباره رابطه دین و خشونت، آمارهای کمی و کیفی قم تا سال 96، بهار موسیقی در عرفان مولانا و قم مدل 97 و .. از دیگر عناوین منتشر شده در این ویژه نامه می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار