فصل 1396 مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي استان قم با اتفاقات عجيب و قريب هفته پاياني قهرمان خود را براي حضور در فصل آينده ليگ آزادگان شناخت.
کد خبر: ۵۸۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 19 March 2018

به گزارش تابناک قم، امسال هشت تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم حضور داشتند و به شکل دوره‌ای در مدت 14 هفته برای رسیدن به مقام قهرمانی و دست‌یابی به سهمیه فوتبال قم در مسابقات فصل 98 – 1397 جام آزادگان به رقابت پرداختند و سرانجام تیم پناه‌آفرین با اتفاقات عجیب و قریب هفته پایانی به مقام قهرمانی رسید.

تکرار قهرمانی پناه‌آفرین در بازی پر سر و صدا

تا هفته پایانی این مسابقات سرنوشت قهرمان مشخص نبود اما در دیدارهای مهم و تعیین کننده هفته آخر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم اتفاقات عجیبی رخ داد و تیم پناه آفرین مدافع عنوان قهرمانی سال 1395 این مسابقات بار دیگر قهرمانی خود را در سال 1396 تکرار کرد.

پناه‌آفرین که برای تکرار قهرمانی خود نیاز به یک برد پرگل برابر تیم سقوط کرده افشین داشت و باید عقب ماندگی تفاضل گلی خود را نسبت به تیم وحدت شریف که در بازی همزمان برابر هما قرار گرفته بود جبران می‌کرد، در میان شگفتی ۱۵ گل به افشین زد و در یک بازی همراه با سر و صدای فراوان با پیروزی ۱۵ بر یک قهرمان شد، اتفاقی که این سئوال را به ذهن می‌رساند که افشین با چه شرایطی در این دیدار حاضر شده بود که این نتیجه نامتعادل را گرفت؟

پیروزی بی‌نتیجه وحدت در شوک اتفاقات بازی افشین و پناه‌آفرین

اما تیم نگون بخت وحدت شریف که در مسابقه همزمان هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم برابر تیم هما پیروز شده بود هر چقدر تلاش کرد زورش به پیروزی ۱۵ گله پناه‌آفرین نرسید و بدین‌ترتیب به عنوان نایب‌قهرمانی بسنده کرد تا پناه‌آفرین همانند سال گذشته قهرمان شود.

نتیجه بازی تیم‌های افشین و پناه‌آفرین، سیلی محکمی به شخصیت فوتبال قم بود، زیرا دریافت ۱۵ گل در یک بازی توسط یک تیم به اندازه‌ای عجیب و قریب بود که در باور هیچ یک از علاقمندان به فوتبال نمی‌گنجد، به ویژه اینکه افشین مقطعی از این فصل یکی از مدعیان قهرمانی بود و در دور برگشت اوضاع این تیم بحرانی شد.

با فرض ارائه فوتبال پاک در این مسابقه، نتیجه بازی پناه‌آفرین و افشین نشان داد یک تیم در یک مسابقه می‌تواند تمام حیثیت فوتبال یک استان در طول یک سال در همه ابعاد را یک شبه زیر سوال ببرد، اتفاقی که البته اختصاص به فوتبال قم ندارد و در فوتبال ایران بارها رخ داده است.

سقوط افشین و یاران از لیگ برتر فوتبال قم

در هفته پایانی مسابقات فصل 1396 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم، تیم یاران در دیداری حساس برای بقا در لیگ برتر بازی یک بر صفر برده را دو بر یک به عقاب باخت تا عقاب در لیگ برتر باقی بماند و تیم یاران راهی فصل آینده دسته اول فوتبال قم شود.

این در حالی است که پیش از این سقوط افشین به دسته اول قطعی شده بود، پیام نیز با برتری دو بر صفر برابر سوهان محمد نیم فصل رویایی خود را کامل کرد و تعیین قهرمان نیز با اتفاقات عجیب و قریب دیدار تیم‌های افشین و پناه‌آفرین رخ داد، تا پناه‌آفرین قهرمان شده و وحدت شریف روی سکوی نایب‌قهرمانی قرار بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار