به دليل طلب 250 ميليوني صورت گرفت
مهاجم اسبق تيم‌هاي مطرح پرسپوليس و استقلال تهران به عنوان يكي از طلب‌كاران باشگاه صباي قم به فدراسيون فوتبال شكايت كرد.
کد خبر: ۵۸۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 20 March 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که تیم فوتبال صبای قم در سال 1396 دو سقوط ناباورانه از سطح اول فوتبال ایران را تجربه کرد هنوز اوضاع بحرانی و نابسامان این تیم در فوتبال کشور ادامه دارد و اتفاقات عجیب و قریبی راجع به این باشگاه در فوتبال ایران رخ می‌دهد.

صبای قم که در اردیبهشت ماه سال جاری از بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران یعنی لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد، به دلیل بی‌مدیریتی اکنون از لیگ دسته اول به دسته دوم جام آزادگان سقوط کرده است و خبرها حکایت از انحلال این تیم پیش از شروع فصل آینده لیگ دسته دوم کشور دارد.

جدا از سقوط‌هایی که صبا از سطح اول فوتبال ایران داشته و علاوه بر خبر دوپینگ بازیکن این تیم یعنی رحمان روحانیان، اکنون طلب‌کاران تیم صبای قم یک به یک به فدراسیون فوتبال می‌روند تا دستمزد‌های معوقه خود را از تیمی که اکنون یک مجموعه بی‌مدیریت است مطالبه کنند.

این در حالی است که اخیرا رئیس هیات فوتبال استان قم خبر از بدهی 24 میلیاردی صبای قم به طلب‌کاران داده و ادامه حیات صبا در فوتبال ایران را بعد از سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور برای سال 1397 کاری غیر ممکن دانسته است.

تقریبا دو سال قبل آمار جالب توجه بیش از 260 طلب‌کار از صبای قم در رسانه‌ها منتشر شد و اکنون در جدیدترین شکایتی که یکی از طلب‌کاران صبای قم به فدراسیون فوتبال داشته، محمد قاضی مهاجم اسبق تیم‌های مطرح استقلال و پرسپولیس تهران طلب 250 میلیون تومانی خود را مطالبه کرده و نام وی نیز در زمره طلب‌کاران صبای قم قرار گرفت.

با اتفاقاتی که در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برای صبای قم رخ داد و این تیم با بحران بی‌پولی مواجه بود، به احتمال فراوان طلب‌کاران این تیم نسبت به گذشته رشد چمشگیری دارد و نماینده فوتبال قم بیش از پیش در بحران فرو می‌رود.

گفتنی است: محمد قاضی در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در زمان سرمربیگری علی دایی یکی از بازیکنان صبای قم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار