استاندار قم با بیان اینکه تقویت طراحی‌های شهری در زمینه‌ زیباسازی ضرورت دارد عنوان کرد: استان‌ قم ظرفیت خوبی برای زیباسازی شهری دارد.
کد خبر: ۵۸۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۵ 23 March 2018

به گزارش تابناک قم، سیدمهدی صادقی عصر چهارشنبه در بازدید از روند خدمات‌رسانی نوروزی در بوستان‌ها و ستادهای نوروزی شهرداری قم اظهار داشت: خوشبختانه برای سال جاری هماهنگی خوبی میان ارگان‌ها و دستگاه‌ها صورت گرفته است و همین مسئله موجب ارائه خدمات ویژه به زائران شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه بهداشت و درمان انجام شده است افزود: تمام واحدهای شهرداری قم به ویژه سازمان آتش‌نشانی با قدرت وارد میدان شده است تا مسافران و زائران با مشکلی مواجه نشوند.

استاندار قم به بیان اقدامات انجام شده در خصوص اسکان اضطراری زائران و مسافران در ایام نوروز پرداخت و گفت: در حال حاضر بوستان‌ها برای پذیرایی از مسافران آماده شده‌اند و همچنین در زمینه اطلاع‌رسانی نیز اقدامات و فعالیت‌های بسیار مناسبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تقویت طراحی‌های شهری در زمینه‌ زیباسازی ضرورت دارد عنوان کرد: استان‌ قم ظرفیت خوبی برای زیباسازی شهری دارد و در حال حاضر نیز تمام مسئولان شهری باید از امکانات موجود برای ارائه خدمات بهتر به زائران و شهروندان استفاده کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار