کارشناس هواشناسی:
کارشناس هواشناسی قم با اشاره به وقوع وزش باد از امروز جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده گفت: بیشنیه وزش باد در روز جمعه 40 کیلومتر بر ساعت، در روز شنبه 50 کیلومتر بر ساعت و در روز یکشنبه 55 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود.
کد خبر: ۵۸۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 23 March 2018

به گزارش تابناک قم،محمدجواد ترابیان با اشاره به اینکه وقوع باد تا سرعت 50 کیلومتر طبیعی است و نیاز به صدور هشدار ندارد افزود: با این وجود از مسافران نوروزی درخواست می شود تا جایی که ممکن است در در محل های سرپوشیده اسکان یابند.

ترابیان حداقل و حداکثر دما در امروز را 12 و 28 درجه بالای صفر پیش بینی کرد و گفت: بیشینیه و کمینه سرعت وزش باد در روز جمعه نیز 40 و 25 کیلومتر بر ساعت و در جهت شمال غربی باشد.

کارشناس هواشناسی، همچنین با بیان اینکه از ساعات آینده از میزان ابر در آسمان قم کاسته می شود گفت: برای فردا آسمان قم کمی تا قسمتی ابری در برخی ساعات وزرش شدید باد پیش بینی می شود.

وی افزود: در روز شنبه انتظار داریم حداقل و حداکثر دما 15 و 31 درجه سانتیگراد و بیشنیه و کمینه سرعت باد در روز شنبه را 50 و 35 کیلومتر بر ساعت در جهت شرقی باشد.

کارشناس هواشناسی قم ادامه داد: روز یکشنبه هفته آینده نیز وضعیت آب و هوایی قم قسمتی ابری تا نیمه ابری و در برخی ساعات وزش شدید باد با کمینه 40 کیلومتر بر ساعت و بیشینه 55 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود ضمن اینکه انتظار داریم در آن روز حداقل و حداکثر دما در قم به 13 و 33 درجه سانتیگراد برسد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار