مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم خبر داد
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم از جمع‌آوری بیش از 900 تن زباله در روزهای پایانی سال خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ 23 March 2018

به گزارش تابناک قم، سیدمحسن میرهادی در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم که در محل ستاد اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین منطقه پنج برگزار شد، با اشاره به افزایش حضور زائرین در شهر قم اظهار کرد: نزدیک به سه هزار و 600 تخته چادر در سطح بوستان‌ها طی شب‌ گذشته نصب شده که افزایش 27 درصدی حضور مردم را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران به عنوان یکی از استراحت‌گاه‌های نوروزی گفت: در زمینه ایمنی این استراحت‌گاه مشکلاتی داریم که باید دقت بیشتری در روند استقرار زائرین و نصب چادر صورت گیرد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: یکی از مسائل موجود ضرورت جلوگیری از نصب چادر در پارکینگ طبقاتی زائر است تا مشکل ایمنی به وجود نیاید.

وی با تاکید بر احصاء خلا‌های اطلاع‌رسانی و رفع مشکلات این بخش اظهار کرد: در بوستان‌های محل اسکان و استراحت گاه‌های شهری نیاز است که تیم‌های بیشتری فعال باشند تا هم ایمنی مردم تامین شود هم راهنمایی دقیقی برای استقرار صورت پذیرد.

میرهادی با بیان اینکه بحث تامین نظافت شهری به طور جدی پیگیری می‌شود خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی سال و ابتدایی سال جدید بیش از 900 تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری شده اما با این حال اجازه ندادیم از نظر نظافت شهری مشکلی به وجود آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار