در دومین روز سال جدید
رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم گفت: در دومین روز سال جدید بیش از 3 هزار تخته چادر در استراحت‌گاه‌های شهر قم برپا شد.
کد خبر: ۵۸۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ 23 March 2018

به گزارش تابناک قم،پیام جوادیان با اشاره به وضعیت اسکان اضطراری زائرین و مسافرین نوروزی در استراحت‌گاه‌ها و کمپ‌های ویژه شهر قم اظهار کرد: امسال شاهد استقبال بسیار چشم‌گیر مسافرین از کمپ‌های نوروزی شهرداری قم هستیم و خوشبختانه با وجود افزایش حجم زائرین ورودی به شهر کمترین مشکل در زمینه خدمات‌رسانی به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه در دومین روز سال جدید بالغ بر 3 هزار 379 تخته چادر در استراحت‌گاه‌های شهری برپا شده است خاطرنشان کرد: بیشترین استقبال زائرین از بوستان‌های نیایش و مهدی در مناطق پنج و یک شهری بوده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تعداد چادرهای نصب شده در بوستان مهدی را 750 تخته و در بوستان نیایش را 775 تخته عنوان کرد و افزود: در بوستان امام رضا(ع) 458 تخته چادر، در بوستان فدک 693 چادر، در بوستان علوی 120 تخته چادر، در پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران 476 تخته چادر و در بوستان غدیر نیز هفت تخته چادر در این روز برپا شد.

وی گفت: امسال با تقویت زیرساخت‌های بوستان فدک و افزایش اطلاع‌رسانی به زائرین و مسافرین شاهد افزایش چشمگیر استقبال از حضور در این بوستان هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار