عصر امروز صورت گرفت
برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قم با حضور در بوستان‌ها و ستادهای شهرداری از روند خدمات‌رسانی نوروزی بازدید کردند.
کد خبر: ۵۸۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲ 23 March 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا احمدی نایب رئیس شورای عالی استان‌ها و عضو شورای شهر قم، به همراه محمود مسگری سخنگوی شورا و زین‌العابدین قراچورلو عصر امروز با حضور در محل بوستان‌های شهری و برخی ستادهای اطلاع رسانی و راهنمای زائرین شهرداری قم از نزدیک در جریان روند خدمات‌رسانی به مردم قرار گرفتند.

بازدید از ستاد اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین منطقه یک، دو، سه و چهار، بوستان فدک و بوستان امام رضا(ع) از جمله برنامه‌‌های اعضای شورای شهر قم در بازدید از این بوستان‌ها بود.

شهرداری قم امسال 6 بوستان به همراه پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران را برای پذیرایی از زائرین و مسافرین و ارائه خدمات اسکان اضطراری آماده کرده است.

توزیع بیش از 100 هزار بروشور و نقشه اطلاع‌رسانی شهر قم، اکران بنرهای اطلاع‌رسانی و راهنمای مسیر، افزایش ستادهای اطلاع‌رسانی از هشت مورد به 15 مورد در ورودی‌ها و مناطق مختلف شهر و... از جمله برنامه‌های شهرداری در ایام نوروز بوده است.

علیرضا احمدی در حاشیه این بازدیدها خدمات شهرداری در زمینه ستادهای نوروزی را قابل تقدیر خواند و تصریح کرد: البته مشکلاتی نیز وجود دارد که باید به سرعت احصا و برطرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار