مدیرعامل شرکت کشت، صنعت و توسعه نیشکر خوزستان:
مدیرعامل شرکت کشت، صنعت و توسعه نیشکر خوزستان گفت: به منظور رشد و ارتقاء کالای ایرانی شرکت توسعه نیشکر باید در جهت منویات مقام معظم رهبری عمل کرده و تمام کالاهای مورد نیاز خود را از داخل تهیه کند.
کد خبر: ۵۸۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 24 March 2018

محمود شمیلی در حاشیه بازید از شرکت کشت وصنعت نیشکر دهخدا و امام خمینی (ره ) در گفت‌وگو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور رشد و ارتقاء کالای ایرانی شرکت توسعه نیشکر باید در جهت منویات مقام معظم رهبری عمل کرده و تمام کالاهای مورد نیاز خود را از داخل تهیه کند.

به گزارش "تابناک"؛ وی با بیان اینکه تمامی تولیدات داخل حاصل خلاقیت و کاری فکری و یدی مردم ایران است، گفت: حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی در حقیقت گامی در جهت استقلال اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ما است.

مدیرعامل شرکت کشت، صنعت و توسعه نیشکر خوزستان، بهینه سازی مصرف آب ،کود وسایر نهادهای کشاورزی توسعه کارگاههای زود بازده و صنایع جانبی، ارتقاء رفاه پرسنل وتوسعه فنی نیروی انسانی را از جمله برنامه های شرکت توسعه نیشکر برشمرد.

شمیلی با اشاره به اهمیت برداشت سبز نیشکر در حفظ محیط زیست عنوان کرد: فعالیت های نیشکر نباید تبدیل به تهدید علیه محیط زیست شود بلکه برنامه ها و اهداف این حوزه باید تبدیل به فرصت های سود آور برای منطقه شوند.

وی بیان کرد: بکارگیری تکنولوڗی وفناوری جدید در تمامی مراحل کشت ، صنعت وتوسعه نیشکر از اهداف مهم و پیش روی ما است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار